5 مدل فرمان دوچرخه کوهستان در بازار ایران

عرض گیره ها در محل اتصال کرپ متفاوت است و دو اندازه رایج آن 25.4 میلی متر و 31.8 میلی متر است.

هرچه قطر بزرگتر باشد، چرخ بزرگتر خواهد بود و در دوچرخه های حرفه ای و کوهستانی لازم است از میله های بزرگتر با قطر بیشتر برای مقاومت فرمان دوچرخه کوهستان در برابر فشار استفاده شود.

لوازم جانبی دوچرخه

دسته دوچرخه دارای لوازمی است که در برخی موارد ضروری و ضروری و در موارد دیگر اختیاری است و جنبه تزئینی دارد، از جمله مواردی مانند دستگیره، شاخ گاو، روکش فرمان و دسته.

گیره ها دو تکه لاستیک ساده هستند که در دو طرف دسته قرار می گیرند و وجود آنها برای همه دوچرخه ها لازم و ضروری است، بدون آنها استفاده از فرمان بسیار سخت و در برخی موارد غیرممکن است.

این نوع دوچرخه ها در سبک ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که برخی از آن ها در زیر ذکر شده است و می توانید با کلیک بر روی هر کدام آن ها را امتحان کنید:

پیشرو مدل دوچرخه Vibe sz125

دسته دوچرخه مدل Linkbear بسته دوتایی

رهبر دوچرخه مدل SD

دسته دوچرخه SR85 بسته 2 عددی

دسته دوچرخه Aleni SR70 بسته 2 عددی

دوچرخه Aleni SR40، 2 عدد.

لیدر دوچرخه Vibe مدل sz090

پیشرو دوچرخه بچه گانه مدل BMX

فرمان دوچرخه | فرمان دوچرخه ۸۰ سانتی | قیمت فرمان دوچرخه کورسی

دسته دوچرخه مدل G10

Bullhorns برای افرادی که می خواهند فرمان خود را از ساده به حرفه ای تغییر دهند بسیار مناسب است. البته برای همه دوچرخه ها لازم نیست، اما برای افرادی که عادت به استفاده از آن دارند لازم است و اگر فرمان آن ها راحت باشد، می توانند با خرید و نصب روی فرمان، از دوچرخه سواری لذت بیشتری ببرند.

شاخ گاوی برای دوچرخه انواع مختلفی دارد که در زیر نمونه هایی را برای شما آورده ایم که برای مشاهده قیمت و اطلاعات هر کدام می توانید روی آنها کلیک کنید.

Zoma bovincorno، nigra mate modelo

شاخ گاو کالوی تایوان

شاخ گاوی فرمان دوچرخه Acro مدل A1

مدل تمام مقیاس فرمان شاخ گاوی

روکش فرمان و میله از جمله ابزارهای تریم و نگهداری فرمان می باشد که برای مشاهده مدل های آنها می توانید روی روکش فرمان

BMX و فرمان Vibe کلیک کنید.

اندازه برای انواع دسته دوچرخه

گیره های مقطع کرپ از نظر عرض متفاوت هستند و دو اندازه رایج 25.4 میلی متر و 31.8 میلی متر هستند.

هرچه قطر بزرگتر باشد، چرخ بزرگتر خواهد بود و برای کنترل فشار روی دوچرخه های حرفه ای و کوهستانی به میله هایی با قطر بزرگتر نیاز است.

تجهیزات دوچرخه

قفسه دوچرخه دارای لوازمی است که در برخی موارد ضروری و ضروری و در موارد دیگر اختیاری و تزیینی هستند، از جمله مواردی مانند دستگیره، شاخ گاو، روکش فرمان و دسته.

گیره ها دو تکه لاستیکی ساده هستند که در دو طرف فرمان قرار می گیرند و وجود آنها برای همه دوچرخه ها مهم و ضروری است، بدون آن ها استفاده از فرمان بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است.

این نوع دوچرخه ها در سبک ها و رنگ های مختلفی موجود هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است و می توانید با کلیک بر روی هر کدام آن ها را امتحان کنید:

دوچرخه مدل Vibe sz125

دسته دوچرخه Linkbear، بسته دوقلو

لیدر موتور سیکلت مدل SD

بسته دسته دوچرخه SR85 2

دسته دوچرخه Alley SR70 2 عدد

دوچرخه کوچه SR40 2 عدد.

مدل های لیدر دوچرخه Vibe sz090

مدل پیشرو دوچرخه BMX کودکان

دسته دوچرخه مدل G10

مگافون ها برای افرادی مناسب هستند که می خواهند فرمان خود را از حالت ساده به حرفه ای تغییر دهند. البته همه دوچرخه ها نیازی به آن ندارند، اما برای افرادی که عادت به استفاده از آن دارند لازم است و اگر با دسته آن راحت هستند، آن را بخرند و روی دسته دوچرخه نصب کنند. .

شاخ گاوی برای دوچرخه انواع مختلفی دارد که در زیر نمونه هایی را می آوریم که برای مشاهده قیمت و اطلاعات هر کدام می توانید روی آنها کلیک کنید.

کوهورن زوما، طعم جفت مشکی

شاخ گاو کالاوی تایوان

چرخ دوچرخه Acro مدل A1 Bullhorn

مدل کامل فرمان از شاخ گاو

دسته و دسته از ابزارهای کنترل و نگهداری فرمان هستند که برای دیدن نمونه های آن ها می توانید روی جلد دسته های BMX و Vibe کلیک کنید