نقد و بررسی دوربین Canon 6D; آیا همچنان ارزش خرید دارد ؟

نقد و بررسی دوربین Canon 6D

دوربین Canon 6D با کوچک‌ ترین و سبک‌ ترین DSLR فول فریم EOS ما. سنسور 20.2 مگاپیکسلی فول فریم CMOS وای فای و جی پی اس در دوربین است.

ورود شما به دنیای فول فریم

یک DSLR 20.2 مگاپیکسلی با سنسور فول فریم و طراحی جمع و جور. ایده آل برای عکاسی پرتره و مسافرت، ارائه کنترل دقیق بر عمق میدان و انتخاب بزرگ لنزهای EF با زاویه دید عریض.

سنسور 20.2 مگاپیکسلی فول فریم CMOS

در قلب EOS 6D یک سنسور CMOS فول فریم 20 مگاپیکسلی و یک پردازشگر تصویر قدرتمند DIGIC 5+ قرار دارد. اینها با هم تصاویری پر از جزئیات و وضوح ارائه می دهند. رنگ ها با دقت بازتولید می شوند در حالی که درجه بندی تونال ظریف و طبیعی است.

مزیت فول فریم

از دسترسی به لنزهای EF با زاویه دید عریض لذت ببرید و رویکردهای جدیدی برای عکاسی از منظره، فضای داخلی و خیابان کشف کنید. کنترل بیشتر بر روی عمق میدان ارائه شده توسط سنسور فول فریم برای تأثیرگذاری بر پرتره های شما عالی است.

این دوربین برای سفر طراحی شده است

به اندازه کافی سبک وزن برای همراهی شما در همه جا و به اندازه کافی قوی برای مقاومت در برابر سختی های عکاسی در سفر. کنترل های ساده و ارگونومی بصری EOS 6D را سریع و آسان می کند.

عملکرد قدرتمند در نور کم

وقتی سطح نور کم می شود، EOS 6D همچنان عکاسی فوق العاده ای ارائه می دهد. حساسیت ISO از ISO 100 تا ISO 25,600 (قابل ارتقا تا L:50, H1:51,200, H2:102,400) و یک سیستم فوکوس خودکار 11 نقطه ای تا 3-EV پاسخگو است. این به اندازه کافی حساس است تا در زیر نور ماه کار کند.

به راحتی عکس بنویسید

به طور مستقیم با منظره یاب فول فریم روشن EOS 6D کار کنید. صفحه نمایش LCD Clear View II 1,040,000 نقطه ای 7.6 سانتی متری (3.0 اینچی) عکاسی با نمای زنده از عکس ها و فیلمبرداری Full HD را لذت بخش می کند.

قیمت مناسب

باتوجه به اینکه همچنان این دوربین در بازار های مختلف در دسترس است و قیمت مناسب دارد، برای دریافت قیمت دوربین کانن 6d دست دوم می‌توانید به سایت های تخصصی فروش دوربین دست دوم مراجه کنید.

ویژگی های خلاقانه برای شما طراحی شده است

با حالت عکسبرداری با دامنه دینامیکی بالا (HDR) EOS 6D جزئیات را در نقاط برجسته و سایه حفظ کنید و با امکانات نوردهی چندگانه آن تصاویر ترکیبی ایجاد کنید. جبران نوردهی ± 5 و براکتینگ نوردهی خودکار ± 3 استاپ، انعطاف پذیری و تنظیم دقیق نوردهی را امکان پذیر می کند.

GPS هر حرکت شما را ردیابی می کند

GPS داخلی مکان دقیق شما را تعیین می کند و هر فایل تصویری را با اطلاعات نشان می دهد. در حالت GPS Logger یک رکورد از مسیر شما هنگام حرکت در اطراف ثبت می شود، حتی زمانی که دوربین خاموش است.

Wi-Fi برای اتصال بی نظیر

از نماهای دیگر از راه دور عکس بگیرید: EOS 6D خود را با استفاده از رایانه شخصی، مک یا تلفن هوشمند خود متصل و کنترل کنید. تصاویر را می توان به صورت بی سیم منتقل کرد و با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشت.

ویدیوی فول اچ دی

با استفاده از لنزهای با دیافراگم سریع و کنترل دستی کامل برای دستیابی به جلوه‌های سینمایی، ویدیوی Full-HD با وضوح 1080p بگیرید. استفاده از GPS ممکن است در کشورها یا مناطق خاصی محدود شود. استفاده از GPS باید با قوانین و مقررات کشور و منطقه ای که در آن کار می کند از جمله هرگونه محدودیت در استفاده از وسایل الکترونیکی مطابقت داشته باشد. پشتیبانی از Wi-Fi بسته به دستگاه و منطقه متفاوت است.