عمومیکسب و کار جدید

بهترین دوربین مداربسته دید در شب چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین دوربین مداربسته دید در شب بر اساس کیفیت و وضوح تصاویر ضبط شده در محیط‌های کم‌نور تعیین می‌شود، برای خرید این دوربین‌ها، باید از مشخصات آنها آگاهی داشته باشید.

بهترین دوربین مداربسته دید در شب (در سال 1401)

به منظور خرید دوربین مداربسته دید در شب، آشنایی با انواع این دوربین ها اهمیت زیادی دارد. تکنولوژی ساخت این دوربین ها، امکانات بیشتری را به آنها داده و قابلیت های آنها را افزایش خواهد داد، انواع دوربین مداربسته دید در شب در یکی از دسته های زیر قرار داده می شوند:

  1. دوربین مداربسته دید در شب IR : این نوع دوربین ها، با استفاده از LED های مادون قرمز، نورپردازی کرده و با روشن کردن محیط در تاریکی مطلق، امکان ضبط تصاویر را فراهم می آورند. پرتو قرمز رنگ مادون قرمز، امکان شناسایی رنگ را برای این دوربین از بین می برد. به همین دلیل این نوع دوربین مداربسته دید در شب فقط می تواند تصاویر سیاه و سفید ارائه کنند.
  2. دوربین مداربسته دید در شب استارلایت : وجود فناوری Starlight در برخی از دوربین های مداربسته، امکان تصویر برداری رنگی در شب یا محیط های کم نور را فراهم می سازد. این دوربین ها به دلیل ضبط تصاویر رنگی، از کیفیت تصویر و قیمت بالاتری برخوردار می باشند. دوربین مداربسته دید در شب استارلایت بر اساس میزان نور محیط، هم به صورت رنگی تصویر برداری می کند و هم به صورت سیاه و سفید.
  3. دوربین های مداربسته دید در شب وارم لایت: دید در شب وارم لایت در واقع همان تکنولوژی. استارلایت می باشد که با نور کمکی ال ای دی های سفید به جای مادون قرمز می باشد که در مکان های تاریک یا کم نور می توانند روشن شوند و میزان کسری نور را جبران کنند تا تصاویر رنگی با کیفیت در تاریکی ایجاد شود.
  4. دوربین های مداربسته دید در سب دوآل لایت: تکنولوژی دید در شب این دوربین ها ترکیبی از دید در شب IR و دید در شب وارم لایت می باشد که در زمان هایی که انسان در محیط نباشدُ سیتم دید در شب IR فعال می باشد و به محض تشخیص انسان در تصویر دوربینُ سیستم دید در شب وارم لایت روشن می شود تا کیفیت تصویر و توانایی تشخیص انسان بالا برود.
مقایسه تصویر انواع دوربین مداربسته دید در شب

در خرید بهترین دوربین مداربسته دید در شب چه فاکتورهایی مد نظر قرار داده می شوند؟

اگر به دنبال بهترین دوربین مداربسته دید در شب هستید، بایستی فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار دهید. بدین ترتیب یک خرید مطمئن را تجربه خواهید کرد. تمرکز بر روی ویژگی هایی از جمله برند، کیفیت تصویر دوربین، نوع لنز و … پر اهمیت می باشند. توجه به نکات زیر، خریدی با درجه اطمینان بالا را به همراه خواهد داشت:

برند دوربین مداربسته دید در شب: به منظور خرید دوربین مدار بسته، انتخاب خود را از میان برندهایی که دارای کیفیت و عملکرد عالی و قابل قبولی هستند به انجام رسانید. برند های متفرقه گزینه مناسبی برای خرید شما نخواهند بود.

ما بهترین دوربین مداربسته دید در شب را برند اسفیورد می دانیم. به این خاطر که از تکنولوژی جدید دید در شب دوآل لایت در دید در شب دوربین اسفیورد استفاده شده است و تصویری با کیفیت در اختیار شما قرار خواهند داد.

کیفیت تصویر دوربین

دوربین های مداربسته با کیفیت های متنوعی عرضه شده و به فروش می رسند. همین امر قیمت آنها را تحت تاثیر قرار می دهد. این دوربین ها دارای دقت تصویر از یک مگاپیکسل تا 12 مگاپیکسل هستند.

لنز دوربین

از دیگر فاکتورهایی که در زمان خرید دوربین مداربسته دید در شب مد نظر قرار داده می شود، لنز دوربین است. هر یک از این لنزها قابلیت خاصی را به دوربین می افزایند  و لنز های استارلایت باید بتوانند میزان نور بیشتری را از خود عبور دهند. نوع لنز را براساس نوع کاربردی که دوربین برای شما دارد، انتخاب کنید.

تقریبا اغلب دوربین های مداربسته قابلیت دید در شب را دارند. بهترین دوربین مداربسته دید در شب، گزینه ای است که از کیفیت و وضوح عالی تصاویر برخوردار باشد. توجه به مشخصات دوربین در زمان خرید، خیال شما را از کیفیت تصاویر ضبط شده در شب و محیط های کم نور آسوده خواهد کرد.

در کنار کلیه فاکتورهای عنوان شده، معیار‌هایی نیز برای مقایسه‌ دوربین‌های دید در شب وجود دارند. از جمله:

لوکس نوری (lux)

یکی از واحد های شناسایی میزان شدت روشنایی در واحد SI، لوکس می باشد. این واحد، میزان روشنایی دریک سطح را تعیین می کند. لوکس و روشنایی دو یکای مختلف نور هستند. لوکس بر خلاف روشنایی، وسعت سطح محیط را نیز در نظر می گیرد.

تکنولوژی به کار رفته در دوربین مداربسته، کیفیت تصاویر متفاوت

در مورد دوربین مداربسته دید در شب ، یکای لوکس بیانگر میزان نور مورد نیاز برای ایجاد یک تصویر خوب و قابل قبول می باشد. دوربین های استارلایت معمولا با 0.1 Lux می توانند کار کنند، و این واحد نشانگر آن است که دوربین برای ضبط یک تصویر خوب، به  میزان نور کمتری نیاز دارد.

تعداد LED‌های مادون قرمز بکار رفته در دوربین مداربسته دید در شب

بهترین دوربین مداربسته دید در شب، دوربینی است که در تاریکی مطلق و کامل نیز تصاویر واضح و قابل تشخیصی ارائه دهد. این کار با LED ‌های مادون قرمز بکار رفته در دوربین مداربسته دید در شب ارتباط مستقیم دارد. و هر جقدر که تعداد ال ای دی ها بیشتر باشد، دوربین می تواند فضای دورتری را در تاریکی مطلق به ما نشان دهد.

مرکز فروش بهترین دوربین مداربسته دید در شب با کمترین هزینه

چنانچه برای ایمن سازی محل سکونت، ساختمان اداری یا فروشگاه خود به دنبال بهترین دوربین مداربسته دید در شب هستید، بهتر است با مشاوران متخصص مشورت کرده و خرید خود را از شرکت های معتبر به انجام رسانید.

کیانام ارتباط یک نام معتبر و شناخته شده در زمینه فروش، آموزش و راه اندازی کلیه سیستم نظارتی، امنیتی می باشد. این مجموعه تخصصی، نماینده فروش دوربین های مدار بسته بیسیم با برند اسفیورد در ایران می باشد، که بهترین دوربین مداربسته دید در شب به حساب می آید، می باشد.

با خرید دوربین مداربسته از کیانام ارتباط، یک خرید ارزان، مطمئن و با کیفیت را تجربه کنید چرا که این مجموعه به منظور رفاه حال خریداران و کسب رضایت خاطر آنان قیمت کلیه محصولات خود را در پایین ترین حد ممکن نگه داشته است.

https://cctvgram.com/