بازاریابی ایمیلی در دراپ شیپینگ

یادگیری روش راه‌اندازی یک کسب‌وکار ، مانند هر نوع سرمایه‌گذاری دیگر، آسان نیست. اما این موضوع می‌تواند به‌عنوان اولین گام موثر به‌سوی دنیای کارآفرینی باشد.شما با دراپ شیپینگ می‌توانید بدون نگهداری موجودی در انبار، محصولات متنوعی را به مشتریان بفروشید. همچنین، شما نیازی به پرداخت هزینه برای خرید محصولات پیش از فروش ندارید و می‌توانید یک منبع درآمد پایدار در درازمدت ایجاد کنید.در این نوشتار قصد داریم تا با بیان 10 گام، چگونگی شروع یک کسب‌وکار آنلاین به روش دراپ شیپینگ را شرح دهیم.در نظر داشته باشید که برخی از این مراحل اجباری بوده و برخی دیگر فقط یک ‌ایده خوب برای شروع به‌کار هستند. اما درهرحال با دانستن این موارد در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی می‌شود.

بازاریابی | دراپ شیپینگ

با آموزش دراپ شیپینگ ، شما به دقت خواهید آموخت که چطور کسب‌وکار اینترنتی خود را به یک موفقیت تبدیل کنید و درآمد قابل توجهی را به دست آورید.

با شروع یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ، مدیریت موجودی برای شما دردسری ایجاد نخواهد کرد و و حمل‌ونقل نیز آسان می‌شود؛ زیرا سفارش‌ها به‌طورمستقیم از تامین‌کننده شما برای مشتریان‌تان ارسال می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید روی موارد مهم مانند فروش محصولات، بازاریابی و رضایت مشتریان خود تمرکز کنید.

نحوه راه اندازی dropshipping در 10 گام:

  1. برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ تصمیم جدی بگیرید

دراپ شیپینگ نیز مانند هر کسب‌وکار دیگری، به دقت و توجه و همچنین دیدگاه بلندمدت نیاز دارد. پس اگر توقع دارید تا با ۶ هفته کار پاره‌وقت به درآمد شش رقمی برسید، متاسفانه ناامید خواهید شد.

با نگاه منطقی به کسب‌وکار، داشتن انتظارات واقع‌بینانه در مورد سرمایه‌گذاری موردنیاز و همچنین درنظرگرفتن پتانسیل خود برای سود، احتمال ناامید شدن و ترک کار بسیار کمتر خواهد شد.

به‌عنوان یک فرد مبتدی، هنگام شروع یک تجارت الکترونیک باید روی یکی از ۲ مورد زیر سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشید:

  1. ایده کسب‌وکار دراپ شیپینگ خود را انتخاب کنید

مرحله دوم در یادگیری نحوه راه‌اندازی یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ، انجام تحقیقات بازار است. درست مانند زمانی‌که درحال بازگشایی یک فروشگاه خرده‌فروشی سنتی هستید و به مکان‌های مناسب برای کار، رقبا و… نگاه می‌کنید؛ پس جایگاهی را که به آن علاقه دارید بررسی کنید و بر اساس میزان سودآوری آن تصمیم بگیرید.

اما در نظر داشته باشید که در حقیقت، ارائه ‌ایده‌های خوب و معتبر برای فروش یک محصول، کمی دشوار است.

  1. انتخاب محصولات برای دراپ شیپینگ

با تمرکز بر روی محصولات خاص و پرطرفدار، می‌توانید به جلب توجه خریداران بدون توجه به رقابت با کسب‌وکار‌های بزرگ‌تر کمک کنید.

محصولاتی که در صفحه اصلی نمایش داده می‌شوند، به ترغیب مشتری برای خرید کمک می‌کنند؛ پس در انتخاب آن‌ها دقت کنید.

محصولات تناسب اندام، مد، محصولات زیبایی، لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی تلفن همراه و موارد مرتبط با یوگا ممکن است انتخاب خوبی برای شروع دراپ شیپینگ باشند.

چند نمونه از محصولات محبوب و پر جستجو یک فروشگاه دراپ شیپینگ عبارت‌اند از:

  • قاب آیفون، برای دارندگان آیفون
  • وسایل کمپینگ، برای افراد کمپینگ
  • تجهیزات ورزشی، برای افراد علاقه‌مند به تناسب اندام

 

کلمات کلیدی

ابزار بررسی کلمات کلیدی که نام بردیم، حجم حدودی جستجوی ماهانه محصول شما و میزان رقابت آن را به شما نشان می‌دهند. درنتیجه می‌توانید از این اطلاعات برای سنجش محبوبیت ‌ایده کسب‌وکار دراپ شیپینگ خود و گرفتن ‌ایده‌های نو درخصوص محصول جدید برای آینده استفاده کنید.

  1. تحقیقات رقابتی انجام دهید

اکنون که می‌دانید قرار است در فروشگاه خود چه چیزی بفروشید، به رقبایتان نگاه کرده و روش کار آن‌ها را بررسی کنید. رقبای شما ممکن است سرنخ‌های خوبی برای موفقیت داشته باشند و می‌توانند به شما کمک کنند تا برنامه بازاریابی قوی‌تری برای کسب‌وکار دراپ شیپینگ خود بسازید.

این موضوع به شما کمک می‌کند تا تمرکز خود را حفظ کرده و برای گام‌های بعدی خود برنامه‌ریزی کنید.

برخی از راه‌های انجام تحقیقات در مورد رقبا عبارت‌اند از:

استفاده از جستجوی گوگل

موتور‌های جستجو یک نقطه شروع مهم هستند. از گوگل برای تهیه لیستی از ۵ رقیب برتر خود استفاده کنید.

با عبارات ساده مانند “گوشی آیفون” جستجو را شروع کنید. بعد از جستجو، گوگل ۱۰ نتیجه برتر را نشان داده و به شما می‌گوید که رقبای برتر شما چه کسانی هستند و چگونه محصولات خود را تبلیغ می‌کنند.

این ابزار‌های آنلاین برای پیگیری فعالیت آنلاین رقبای شما بسیار کارآمد هستند. آن‌ها لیستی از اطلاعات وب‌سایت رقبا، مانند نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، منابع ترافیکی برتر و همچنین تعداد بازدیدکنندگان و رقبای آن‌ها را به شما می‌دهند.

شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنید

تبلیغات برند‌های برتر را در بازار بررسی کنید. به نحوه ارتباط کسب‌وکار با مشتریان، نحوه طراحی فید و همچنین میزان تعامل آن‌ها دقت کنید و درنهایت از این اطلاعات برای یافتن راه‌هایی برای برجسته شدن کسب‌وکار و خود استفاده کنید.

در آخر نتیجه این تحقیقات را در یک فایل ذخیره کنید تا بتوانید هنگام تصمیم‌گیری برای فروشگاه خود به‌راحتی به آن مراجعه کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

خرید ورکشاپ سینا سینری تک فصل می باشد شما می‌توانید تمامی فصل‌ها را با هزینه مقرون به صرفه خریداری کنید. اما در صورتی که پکیج کامل مناسب شما نیست، امکان خرید هر یک از فصل‌ها به صورت جداگانه فراهم شده است.

هرآنچه که می‌توانید درباره رقبای برتر خود بیاموزید

وب‌سایت رقبا، قیمت‌ها، روش‌های بازاریابی، توضیحات محصول و غیره را بررسی کنید. نتیجه این بررسی‌ها را در یک فایل ذخیره کنید تا بتوانید هنگام تصمیم‌گیری برای فروشگاه خود به‌راحتی به آن مراجعه کنید.

به‌عنوان‌مثال، اگر می‌خواهید از یک لیست ایمیل برای تبلیغ کسب‌وکار خود استفاده کنید، می‌توانید به فایل خود نگاهی انداخته تا ببینید آیا رقبا از قبل این کار را انجام می‌داده‌اند یا خیر و همچنین از تاکتیک‌های آن‌ها استفاده کنید.

  1. تامین‌کننده دراپ شیپینگ را انتخاب کنید

انتخاب تامین‌کننده دراپ شیپینگ گامی حیاتی برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق دراپ شیپینگ است.

بدون تامین‌کنندگان قابل اعتماد، یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ هیچ محصولی برای ارسال به مشتریان نخواهد داشت و بنابراین دیگر وجود نخواهد داشت‌.

تا این مرحله، شما بررسی کرده‌اید که چه محصولاتی را می‌خواهید بفروشید و می‌دانید که این محصولات می‌توانند سودآور باشند یا خیر.

در مرحله بعد باید مطمئن شوید که یک تامین‌کننده دراپ شیپینگ مطمئن که خدمات با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد، پیدا خواهید کرد.

در DSers می‌توانید محصولات را بر اساس حجم سفارش جستجو کنید تا پتانسیل‌ایده کسب‌وکار‌تان مشخص شود.

تجارت الکترونیک برای کسانی‌که به‌دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار دراپ شیپینگ هستند یک مزیت بزرگ بوده و رقابت زیادی را نیز ایجاد می‌کند. به این معنی که هنگام طراحی یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ، درباره موفقیت Shopify Sales Recap خود تحقیق کنید.

  1. فروشگاه تجارت الکترونیک خود را بسازید

گام بعدی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ، ایجاد یک پلتفرم تجارت الکترونیک (وب‌سایت) به‌عنوان محلی که در آن محصولات مختلف را می فروشید و پرداخت‌ها را پردازش می‌کنید، است.