فرهنگ و هنرکسب و کار جدید

فروش عمده فرش ماشینی کاشان یک بازاریابی B2B موفق

یکی از مهم ترین بازایابی ها در جهان بازاریابی B2B است. بازاریابی B2B در واقع به فروش محصول یا ارائه خدمات میان دو شرکت و یا اصطلاحا دو بیزنس گفته می شود. واژه B2B در واقع خلاصه شده واژه هایBusiness to Business  است.

تجارت B2B یکی از موفق ترین شیوه های تجارت و بازاریابی است. این بازاریابی در حوزه های مختلفی توانسته است عملکرد قابل قبولی داشته باشد اما فروش فرش ماشینی کاشان به صورت عمده یکی از موفق ترین زمینه های بازاریابی B2B در ایران به حساب می آید.

در ادامه این مقاله ما قصد داریم فروش عمده فرش ماشینی کاشان به عنوان یک بازاریابی B2B موفق را با یک مثال آموزشی موفق در این حوزه بررسی و بیان نمائیم پس با ما همراه باشید.

چرا فروش عمده فرش یک بازاریابی موفق B2B است؟

مهم ترین و اصلی ترین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که چرا فروش عمده فرش توانسته است به عنوان یک بازاریابی موفق B2B در ایران شناخته شود؟ پاسخ این سوال بسیار واضح و آشکار است زیرا تقاضای فرش ماشینی کاشان بسیار بیشتر از عرضه و تولید آن است.

زمانی که عرضه یک کالا بسیار پائین تر از تقاضای آن محصول باشد؛ آن محصول حاشیه سود بسیار مطمئنی خواهد داشت زیرا هزینه های انبارداری و نگهداری تقریبا به صفر می رسد. در مورد فرش که هزینه نگهداری و انبارداری آن پائین تر از هر محصول دیگری نیز هست که این باعث ایجاد یک حاشیه سود امن می شود.

تقاضای فرش ماشینی کاشان در خارج از مرزهای ایران بسیار بالا است به همین خاطر بسیاری از شرکت ها خواهان صادرات فرش ماشینی کاشان به خارج از ایران هستند و همین امر سبب شده است که خرید عمده فرش ماشینی کاشان توسط این صادرکننده باعث موفقیت فوق العاده بازاریابی B2B در این مورد بشود.

عامه پسند بودن فرش مهم ترین دلیل موفقیت بازاریابی B2B در فروش عمده فرش

همان طور که گفته شد مهم ترین دلیلی که می توان برای موفقیت بازاریابی B2B در فروش عمده فرش ماشینی نام برد عامه پسند بودن فرش است. فرش در ایران همواره جزو وسایل زندگی بوده است و از دیرباز می توان ردپای فرش را در زندگی ایرانیان مشاهده نمود.

صادرات فرش سال ها است که توانسته است جایگاه بسیار مهمی در اقتصاد ایران را به خود اختصاص دهد و همین عامل سبب شده است که کمپانی ها با شیوه های بازاریابی B2B و با خرید عمده فرش ماشینی کاشان جای خود را در این حوزه باز یا مستحکمتر نمایند.

بررسی فرش شادرخ کویر کاشان به عنوان موفق ترین کمپانی در بازایابی B2B با فروش عمده فرش

فرش شارخ کویر کاشان یک از مهم ترین فروشندگان فرش عمده در ایران است. فرش شادرخ را به جرات می توان موفق ترین کمپانی فروش فرش عمده با شیوه بازایابی B2B در دهه های اخیر نام برد. این تولیدکننده فرش ماشینی کاشان به عنوان یک تولیدکننده شرایط ویژه ای برای نمایشگاه داران فرش و صادرکنندگان فرش ماشینی در نظر گرفته است.

دلیل موفقیت فرش شادرخ در بازاریابی B2B در فروش فرش عمده

شاید فکر کنید که مهم ترین دلیل موفقیت فرش شادرخ در بازاریابی B2B این است که توانسته است شرایط بسیار ویژه تری به نسبت سایرین برای بیزینس های دیگر در نظر بگیرد. اما این تمام این داستان نیست و مهم ترین عامل موفقیت در پشت پرده هنوز مخفی مانده است.

تولید و فروش فرش های پر مخاطب دلیل اصلی موفقیت فرش شادرخ در بازاریابی B2B

مهم ترین و اصلی ترین دلیل موفقیت فرش شادرخ در بازاریابی B2B این است که این شرکت توانسته است با اصول زیبایی شناسی و تولید فرش های گل برجسته و دستبافت گونه به طوری که باعث جذب مخاطبین بسیاری به خود باشد.

جذب مشتری زیاد برای یک کالا برای بیزنس های خریدار محصول بسیار با اهمیت تر از شرایط مالی است. این اصل که فروش بیشتر یک محصول با حاشیه سود پائین بسیار مهم تر از فروش کم با سود زیاد برای تمام شرکت ها پذیرفته شده است.

شرایط فوق العاده فروش عمده فرش شادرخ در بازاریابی B2B

همان طور که اول حدس زدید یکی از دلایل موفقیت فرش شادرخ در تجارت B2B مربوط به شرایط ویژه ای است که برای بیزینس های مختلف در نظر گرفته است.

تفاوت قیمت پائین این تولیدکننده حتی در بازاریابی B2C یا همان خرده فروشی و یا به طور دقیق فروش فرش به صورت بی واسطه به مشتریان سبب شده است این تولیدکننده نه تنها در فروش فرش از در کارخانه به موفقیت چشم گیری برسد بلکه در بازاریابی B2B نیز یکی از موفق ترین تولیدکنندگان فرش باشد.

فرش 700 شانه و 1200 شانه پرفروش ترین فرش ها به صورت عمده در بازاریابی B2B

در بازاریابی B2B در زمینه خرید عمده فرش دو فرش 700 شانه و 1200 شانه پرفروش ترین فرش های ماشینی کاشان به حساب می آیند. بهترین فرش در فروش عمده فرش فرش 700 شانه است. این فرش به نسبت سایر فرش ها حاشیه سود امنتر و بالاتری دارد.

یکی دیگر از موفقیت فرش شادرخ در بازاریابی B2B از همین جا نشئت می گیرد که این شرکت پرچمدار تولید فرش 700 شانه کاشان است.

یکی دیگر از مهم ترین تولیدات فرش شادرخ، فرش 1200 شانه است. فرش های 1200 شانه درست است که برای صادرکنندگان در تجارت به شیوه B2C چندان سود زیادی ندارد اما این فرش پرفروش ترین فرش ماشینی است.

فرش های 1200 شانه چه در ایران و چه در خارج دارای تقاضایی فوق العاده است. تقاضای خرید این فرش ها بسیار بالاتر از سایر فرش های ماشینی است که همین عامل سبب شده است این فرش ها به اصلی ترین پایه های تجارت و بازاریابی B2B و B2C تبدیل شوند.