فرهنگ و هنرکسب و کار جدید

فرش سجاده ای 700 شانه با بهترین قیمت از سجاده کارپت کاشان خرید کنید

فرش سجاده ای 700 شانه با بهترین قیمت از سجاده کارپت کاشان خرید کنید: ویژگی های خرید فرش سجاده ای 700 شانه چیست؟ در گذشته مساجد و اماکن مقدس، بسته به فضا و ابعادی که داشتند، از فرش های 12 متری، 9 متری، 6 متری و در بعضی موارد برای نمازخانه های کوچک از فرش ماشینی 4 متری استفاده می کردند. اما رفته رفته فرش سجاده ای رولی جای خود را میان مسجدی ها باز کرد.

اما سوال بسیاری از متولیان مساجد این است که یک فرش سجاده ای خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

– نرم و گوشتی بودن: به دلیل تماس مداوم نمازگزاران با فرش، سجده و برخورد زانو با سطح فرش سجاده ای، بهتر است فرش نماز شانه و تراکم بالایی نداشته باشد تا نرمی و لطافت داشته و نمازگزاران را اذیت نکند.

برای مثال فرش محرابی 1500 شانه با تراکم 4500 به هیچ عنوان برای فضای مسجد مناسب نیست. چرا که هرچه شانه و تراکم بالاتر برود، فرش نازک تر می شود. این نازک بودن فرش، نمازگزاران را اذیت خواهد کردو با نشست و برخاست روی آن احساس راحتی نخواهند داشت.

فرش سجاده ای | فرش سجاده ای ارزان | فرش سجاده ای دست دوم

فرش سجاده ای خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

– خوش رنگ بودن فرش مسجد: فضای معنوی و عبادی بهتر است نشاط آور بوده و مردم را جذب کند. اگر برای رنگ فرش نماز از رنگ های تیره استفاده شود، دلگیر بوده و حس خوبی به افراد نخواهد داد. اما رنگ های شاد و روشنی که البته خاصیت چرکتابی هم دارند بسیار برای اینگونه فضاها مناسبند. مسجدی ها عموما انتخابشان رنگ های سبز، آبی، لاکی، فیلی و گردویی است.

طرح متناسب با مسجد: برای تعینن جهت قبله، سجاده فرش با طرح محراب به دلیل مشخص بودن جای مهر در بالای سجاده بسیار مناسب بوده و پرکاربرد است. در مناطق سنی نشین، از آنجا که استفاده از مهر مرسوم نیست،  خرید فرش تشریفات بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

– ضمانت و خدمات پس از فروش خرید فرش سجاده ای: تضمین کیفیت سجاده فرش از عواملی است که به خریدار دلگرمی می دهد تا خرید خود را با خاطری آسوده و کاملا بی دغدغه انجام دهد. خوب است پیش از خرید درباره گارانتی محصول از تولیدکننده بپرسید و کاملا از این بابت مطمئن شوید.

خرید فرش سجاده ای 700 شانه مرغوب، از سجاده کارپت کاشان

اگر سری به بازار بزنید متوجه خواهید شد که سجاده فرش نماز با نخ های مختلف تولید می شود؛ از جمله نخ ویرجین، بی سی اف، پلی استر و اکرولیک. بهترین نخ و الیاف برای سجاده فرش، نخ صد در صد اکرولیک است.

سجاده فرش های اکرولیک چند ویژگی مهم دارند که باعث محبوبیت این نوع نخ شده و باعث شده است تا انتخاب اول مسجدی ها باشد.

خرید فرش سجاده ای با نخ اکرولیک چه ویژگیهایی دارد؟

  • در برابر نور مقاوم بوده و ثبات رنگ دارد
  • نخ اکرولیک نرم و لطیف است.
  • در صورت هیت ست شدن، بدون پرز و ایجاد حساسیت است.
  • قیمت نخ اکرولیک نسبت به الیافی چون پشم و یا ابریشم و سایر نخ های طبیعی ارزان تر است.
  • نخ اکرولیک در برابر بیدزدگی و همچنین مواد شوینده مختلف بسیار مقاوم است.
  • فرش سجاده ای اکرولیک در صورت لکه شدن به راحتی شسته می شود.
  • فرش نماز با نخ اکرولیک در برابر رطوبت بسیار مقاوم است.

تمامی این دلایل باعث شده تا این نوع نخ، همواره در بازار طرفدار داشته و از آن استقبال شود.

فرش سجاده ای 700 شانه با بهترین قیمت را از کجا بخریم؟

کاشان شهری است که از دیرباز شرکت های مختلف تولید سجاده فرش در آن فعالیت داشته اند. این شهر قدمتی طولانی نه تنها در ایران که در جهان در حوزه تولید فرش دستبافت و ماشینی دارد. اگر قصد خرید فرش سجاده ای 700 شانه دارید، پیشنهاد می کنیم به صورت تلفنی، حضوری و یا اینترنتی از شرکت سجاده کارپت کاشان خریدتان را نهایی کنید.

سجاده کارپت (محراب نقش) یکی از برندهای معتبر و خوش نام در حوزه صنعت فرش ماشینی است و  شما می توانید بدون دغدغه یک تجربه خوب از خریدتان داشته باشید. همچنین شما این امکان را دارید که پیش از خرید، رضایت مشتریان مختلف و اهالی مسجد را از فرش های نماز تولید شده توسط این مجموعه را بررسی کنید.

از مرحله اندازه گیری مسجد، حسینیه یا فضای مدنظر شما تا نصب و جای گذاری فرش ها، مرحله به مرحله متخصصین سجاده کارپت کنار شما هستند تا مساجد، این خانه های امن الهی را فرش کرده و سهمی از ثواب نمازگزاران داشته باشند.

افتخار ما زینت بخشی به خانه های خداست

راه ارتباطی با ما: 09133617256 آقای مهندس سلمانی

منبع: خرید فرش سجاده ای 700 شانه (https://sajadecarpet.com/sajade-carpet-price)