سنگ سابی و کفسابی سنگ ها در چند مرحله انجام می شود؟

کفسابی سنگ استفاده شده

اگر در پس از ساخت خانه کفپوش سنگی خود را کف سابی نکرده اید و در طول مصرف مشکلاتی چون کثیفی درزها، خط وخش سطح سنگ و لکه های گوناگون ایجاده شده است،ن گران نباشید زیرا شرکت مدرن ساب نوعی از کف سابی را ارائه می دهد که با اساب های زبر شروع شده و لایه بالای سنگ به ضخامت نیم سانت را برداشته و تمامی ایرادات سنگ اعم از ناخنک سنگ ، خط و خش و خراشیدگی و لکه های سنگ برطرف شده و در مرحله بعد با استفاده از نرم ترین لقمه های موجود اقدام به صیقل سنگ و براق و پولیش مجدد سنگ با سنگسابی می کنیم.

قیمت کفسابی | کفسابی | کفسابی ارزان قیمت

کفسابی چه کاربردی دارد ؟

موزائیک های خانه شما به علت وجود جرم و آلودگی مات و کدر به نظر می رسد؟ از دیدن پستی و بلندی سنگهای محل کارتان خسته شده و با صرف هزینه بالا قصد تعویض آنها را دارید؟ پس از عملیات بنایی و ریختن و سفت شدن مواد و مصالح بنایی بر سنگفرش خانه، احساس بیزاری می کنید؟ به دنبال اطلاعاتی در مورد کف سابی هستید؟ ما همه چیز را درباره کف سابی ساختمان از ساب زدن لابی تا پشت بام و نماشویی را در اختیار شما قرار می دهیم.

حتی می توانید نمای ساختمان و دیوار های خود را به ما بسپارید تا با  حرفه ای تمیز و براق شود .نترسید و دیگر نگران هیچ یک از مسائلی که شما را مضطرب می کند، نباشید، زیرا چاره کار بسیار راحت تر از آنی است که در تصور شما می گنجد. چاره کار خود را می توانید در نزد مدرن ساب و با تجربه در کفسابی و سنگ سابی پیدا کنید.

تاثیرات کفسابی سنگ

کفسابی سنگ به عنوان معجزه صنعت زیبا سازی ساختمان طلقی می شود . منظورمان از این حرف این است که با هزینه کف سابی بسیار کم می توانیم به نتیجه دلخواه خود برسیم . ما سنگ ها را به دو دسته سنگ های نرم و سنگ های سخت دسته بندی کرده ایم در مرحله بعد برای سنگ های نرم مانند دهبید، تراورتن، گوهره، آباده و دسته مرمریت قیمت سنگسابی حدود ۸ الی ۱۵ هزار تومان ک برای کف سابی سنگ های سخت مانند گرانیت،سلسالی،گرانیت افریقایی ،موزاییک که جزو سنگ های سنگ و پر هزینه ساب زنی محسوب می شوند.

 قیمت و هزینه سنگسابی را از ۱۵ الی ۲۵ در نظر گرفته ایم و با افزایش قیمت طبیعتا تعداد مراحل سابزنی نیز افزایش می یابد و استفاده از مواد اورجینال ایتالیایی منطقی به نظر می رسد .اما برای این که چنین هزینه های را برای کف سابی کنیم ابتدا باید ارزش و تاثیر آن را برروی کفپوش خانه خود بدانیم . ابتدا باید بدانیم که سنگ را وقتی فرش می کنیم طبیعی است که لبه و ناخنک بین دو سنگ به دلیل عدم همترازی ایجاد می شود با کف سابی سنگ می توان این لبه و ناخنک را برداشت این یکی از تاثیرات آن است .

برای براقیت بیشتر می توان از پولیش سنگ کف استفاده کرد. تاثیر چهارم میکروب و باکتری زدایی از کف خانه شما توسط کفسابی است که با این کار هر نوع باکتری و جرمی که در زمین منزل شما تجمع کرده باشد کاملا میکروب زدایی می شود . اینها و صد ها عامل دیگر نشان دهنده ارزش و تاثیر کفسابی برروی منزل شما هستند .

مزایای استفاده از کفسابی

بعد از اینکه ساختمان، مغازه، تالار و …. سنگفرش شد. این امکان وجود دارد سطوحی که در سنگفرش بکار می رود در یک سطح نباشند. بوسیله کف سابی می توان این سطوح را صاف و هم سطح نمود. بوسیله کف سابی می توان پستی و بلندی و وجود خش و ناخنک در سنگ را ترمیم نمود. این کار باعث می شود که انتقال وسایل و رفت و آمد بر این سطوح به صورت آسان انجام پذیرد. با کف سابی می توان به نظافت راحت تر امیدوار شد که البته بعد از نظافت زیبایی کفپوش مشهود است. با توجه به کفسابی و جلا گرفتن و شفافیت سنگفرشها، محیط نیز زیباتر و تمیز تر به نظر می رسد.

با کفسابی دقیق و از بین بردن بندها و لبه های سنگ به صیقلی و شفافیت سنگ ها کمک می شود. همچنین مانع این می شود که انعکاس نور در جهات مختلف صورت بگیرد و به کیفیت نمای کار نیز توجه دارد.

نکات مهم در کفسابی

باید این نکته را مد نظر داشته باشید که این کار، فاضلاب زیادی را تولید می کند. بنا بر این، هنگام کف سابی اتاق باید وسایل خود را جابجا کنید تا از آسیب رسیدن به آنها جلوگیری شود. هنگام کف سازی پله، گلدان ها و سایر وسایل مانند فرش و جاکفشی را بردارید. اگر کار کف سابی در پارکینگ منزل شما انجام می شود.

حتما ماشین را جابجا کنید. از همه مهم تر، اگر در کف ساختمان یا پارکینگ شما سنگی دچار لقی شده، حتما به فرد کف ساب اطلاع دهید تا از شکستگی سنگ و تحمیل هزینه فراوان به شما جلوگیری شود.همچنین برای کاهش هزینه های کف سابی می توان از کفشویی پارکینگ نیز استفاده کرد.

تاثیر کفسابی اصولی برای سنگ

 به طورکلی، کار ، کار ظریف و حساسی است که نیاز به ماشین آلات با کیفیت و نیروی انسانی با تجربه دارد. عدم توجه به این موضوع، می تواند خسارت های سنگینی را به ساختمان شما وارد کند.

كفسابي ساختمان

در عین حال عملیات کفسابی نیاز به صبر، تحمل و بردباری زیادی در وجود کفساب دارد. کفساب خوب، فاضلاب حاصل از کفسابی را جمع آوری نموده و سنگفرش را در پایان کار به صورت تمیز تحویل می دهد. در غیر این صورت موجبات رضایت مشتری یا کارفرما که اصل اول در کار کفسابی است، حاصل نمی شود.

به کفساب حرفه ای ها اعتماد کنید!

تمیز کردن نادرست می تواند سطح کف سنگ های شما را خراب کند! ما از خصوصیات سنگ و انواع محلول های تمیز کننده و فرآیندهای تمیز کردن با کفسابی به زیبایی آنها پی می بریم. ما پرداخت و براق کردن سنگ را از طریق استفاده از پودرهای موم، ساینده های الماس و مالش .  سابزنی با ماشین آلات ارائه می دهیم تا کف سنگ شما صیقل داده شود تا درخشش اولیه خود را بدست آورد. اطمینان حاصل کنید که یک شرکت حرفه ای استخدام کرده اید تا کف سنگ های طبیعی خود را صیقل دهد تا به شما کمک کند تا سالهای سال از آن محافظت کنید!

چرا کف سنگ ها می درخشند؟

وقتی نور به سنگ ناهموار برخورد می کند ، پراکنده و پراکنده می شود. اگر سنگ یکنواخت باشد ، نور از سطح آن برمی گردد و باعث درخشش آن می شود. برای نشان دادن این نکته ، تصور کنید که در یک قایق هستید. اگر در دریاهای مواج قایقرانی می کنید ، وقتی به آب شکننده نگاه می کنید ، نمی توانید انعکاس خود را ببینید. اگر دریا آرام باشد ، خود را به وضوح در آب مانند آینه خواهید دید. نور روی آب صاف همانند کف زمین سنگی برگشت می کند.

چه عواملی باعث ناصافی کف سنگ ها می شود؟ خاک ، شن و ماسه، که باعث خراش های میکروسکوپی می شود و باعث از بین رفتن درخشش سنگ می شود. بنابراین ، یک کف سنگی مات و انباشته از خراش های سطحی به راحتی براقیت خود را از دست می دهند .

اصول کفسابی انواع سنگ

با توجه به تجربه چندین ساله ه در زمینه کف سابی انواع سنگ داریم دریافته ایم که روش و مراحل کفسابی هر سنگ با سنگ دیگر کاملا متفاوت است و این تفاوت در لقمه های ساب ، سرعت چرخش صفحه دستگاه کف سابی و نیز تعداد مراحل آن است به طوری که برخی سنگ ها با 7 مرحله کفساب به نهایت شفافیت و صیقل خود می رسند و اما برخی سنگ ها مثل گرانیت با 14 مرحله سنگساب به کیفیت مطلوب می رسد . برای واضح شدن موضوع در زیر به روش سنگسابی برخی از سنگ های پرکاربرد در خانه های مسکونی ، مراکز تجاری و اداری اشاره می کنیم.

کفسابی آینه ای برای سنگ

در عمل سنگ سابی با برداشتن یک لایه نازک از سنگ، باعث بوجودآمدن سنگی صیقل خورده و صاف می شوند. سنگ سابی می تواند در کفپوش ساختمان، در دیوارهای محل و یا حتی نمای ساختمان و نماشویی مورد استفاده قرار گیرد. بدین ترتیب با سنگسابی سنگهای بکار رفته در ساختمان علناً بر زیبایی ساختمان یا محل مورد نظر افزون می شود.

سابزن در واقع سنگ را تازه و زنده کرده و درخشندگی فوق العاده ای به سنگ می دهد. انگار که سنگ تازه از کارخانه خارج شده است. شایان ذکر است که برترین و بهترین نوع سابزنی، ساب ایتالیایی است. به علت اینکه سنگها در سابزنی ایتالیایی بی اندازه براق به نظر می رسند، اصطلاحاً آن را سابزنی شیشه ای یا آینه ای هم می نامند.

کفسابی دهبید

سنگ دهبید از پر مصرف ترین سنگ های ساختمانی است که به دلیل شفافیت ، زیبایی و مقاومت آن در برابر سایش به عنوان بهترین انتخاب برای کفپوش سنگی ساختمان است ،این سنگ به دلیل قابلیت براق شوندگی زیاد در صورت کف سابی درست سنگ دهبید می تواند حالت شیشه ای داشته باشد در این راستا می توان از لقمه سنگ های 46 ، 100 برای برداشتن پستی و بلندی و نیز خط و خش سنگ استفاده می کنیم که آماده مراحل بعدی ساب یعنی صیقل و سپس براق کردن سنگ دهبید شود .

کفسابی تراورتن

سنگ تراورتن به دلیل چگالی بسیار پایین و قیمت مناسب و همچنین طرح ها و رنگ های تیره کاربرد زیادی در قسمت های مختلف ساختمان دارد از جمله در داخل آپارتمان ، پارکینگ و نیز محوطه ساختمان استفاده می شود .اما به دلیل خلل وفرج زیاد سنگ تراورتن از مقاومت کافی در برابر سایش و خراشیدگی ندارد ، از این رو پیشنهاد ما استفاده از کف سابی تراورتن برای کاهش خلل و فرج و منافذ سنگ است تا از نفوذ آب و همچنین فرسودگی زود هنگام سنگ تراورتن جلوگیری شود .

کف سابی سنگ گوهره

اگر به دنبال سنگ با مقاومت بسیار بالا و کمترین خلل و فرج سنگ هستید ، سنگ گوهره بهترین انتخاب است ، البته لازم است بدانید که اگر تم و دکوراسیون ساختمان تان براق و درخشنده است ، سنگ گوهره انتخاب مناسبی نیست چون قابلیت براق شدن کافی ندارد .سنگ گوهره به دلیل سطح کاملا یکنواخت و بدون منفذ مناسب قسمت های پارکینگ و نیز محوطه ساختمان است ، به دلیل سطح یک تکه مقاومت کافی در برابر نفوذ آب و ساییدگی و خراشیدگی دارد .

کفسابی گرانیت

سنگ گرانیت که سخت ترین سنگ در بین سنگ های کاربردی ساختمان است ،ویژگی های منحصر به فردی دارد که می تواند سالها با کیفیت اولیه باقی بماند و به دلیل تراکم بسیار بالا و کانی های سخت آن در برابر آب و ساییدگی کاملا مقاوم بوده و مناسب ترین سنگ برای پارکینگ ، راهرو و قسمت های پر رفت و امد است. همچنین با استفاده معمول از کفپوش گرانیتی امکان ایجاد خراش و ساییدگی برروی سطح آن وجود ندارد. لازم است بدانید که حتی با تشکیل شده لایه کثیف یا خراش و جرم گرفتن سنگ می تواتیم با کف سابی سنگ گرانیت سطح پارکینگ ، راهرو و … را مانند روز اول تمیز و براق و صیقلی کنیم.

کفسابی در تهران

کفسابی در تهران به هنر سابیدن کف به منظور شیشه ای یا آینه ای کردن کف سنگی گفته می شود. عملیات  کفسابی مراحل مختلفی دارد که بوسیله دستگاه انجام می شود، که به آن سابزنی می گویند. با عنایت به نوع سنگ برای  از لقمه های الماس استفاده می شود. لقمه کفسابی در قطعات کوچک بوده و در دستگاه به کار می رود و به تناسب دارای کاربردهای متفاوت هستند. در این زمینه از جدیدترین دستگا هها و تکنولوژی بروز شده دنیا استفاده می شود.

لازم به ذکر است که با توجه به تراکم جمعیت در شهر بزرگی مثل تهران می توان گفت: کف سابی در ساختمانهای بلند و برج های تهران و حتی ساختمانهای با طبقات کم امری لازم و ضروری است. زیرا با عملیات کف سابی به شفافیت، درخشش و بقای ساختمانها کمک زیادی می شود. همچنین گذشته از تأثیرات مهمی که در زیبایی محیط دارد، در امنیت سلامت و بهداشت نیز مؤثر است. زیرا  با یکپارچه شدن سطح سنگها در کفسابی در تهران تمامی درزها و منافذ موجود در سنگ بسته می شود. بدین صورت کفسابی امکان نفوذ انواع میکروب را سد می سازد.