قیمت زنجیر پلاستیکی راه بند 50 متری

هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. قیمت انواع راهبند اکاردئونی دستی و اتوماتیک در مجموعه فیدارآروند سپاهان دارای سازه سنگین و نیمه سنگین میباشد. دستی و اتوماتیک دارای 24 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش ارسال به سراسر کشور…

راهبند ستونی برقی یا همان راهبند بولارد به صورت کاملاً اتوماتیک کار خود را انجام می‌دهد و ماندگاری بالایی در برابر ضربه دارد. راهبند ستونی یا بولارد به دلیل امنیت و اطمینان بالا برای مراکز مهمی چون سفارت کشورهای خارجی و ساختمان‌های سیاسی دیگر مناسب می‌باشد ساختار این راهبند به گونه‌ای است که برای پارکینگ‌های پرتردد مناسب نیست. راهبند ستونی اتوماتیک به دلیل شکل ویژه و زیبایی که دارد مناسب مجتمع‌های مجلل و پارکینگ‌های خصوصی می باشد.

لاستیک

نکته چهارم – در صورت عبور کابل های هوایی و یا شاخه های درخت از فضای بالای دستگاه و تیرک باید محل فونداسیون تغییر کند و یا اینکه موانع برطرف شوند تا تیرک هنگام عمود شدن با آنها برخورد نکند. نکته دوم – محل احداث فونداسیون تا حد امکان به اتاق و کیوسک نگهبانی نزدیک باشد.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. بوم را بصورت دستی جابجا کنید و این بار کلید را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا بوم قفل شود. از این راهبند بیشتر برای این استفاده می شود که هر کسی بدون اجازه نگهبان آن پارکینگ خصوصی وارد نشوند.

راهبند زنجیری ارکا کاملا ضد آب و گردوغبار میباشد ، تا به راحتی بتوان از این راهبند در محیط های باز و در زیر باد ، باران ، برف ، گرد و خاک استفاده کرد. اساس طراحی راهبند زنجیری به گونه ای است که در تمامی شرایط آب و هوایی قابلیت استفاده را داشته باشد. ولتاژ ورودی موتور راهبند زنجیری ارکا 220 ولت است و توانایی نصب (برق اضطراری) را ندارد اما این راهبند ایتالیایی سرعت حرکت بازویی 1.5 متر بر ثانیه دارد و کاملا بی صدا و نرم کار میکند.

طول بازو (بوم) با طول زنجیرهای 10، 15 ، 20 متری در بازار عرضه شده است. از همه مهم تر اینکه راهبند زنجیری ارکا تعداد کارکرد روزانه ای نامحدود دارد و قابلیت استفاده در محیط های اداری ، تجاری ، مسکونی و حتی پارکینگ های بزرگ نیز کارایی دارد.

پرکاربردترین نوع راهبند تبریز می باشد که در بسیاری از مناطق شهر از قبیل ادارات و پارکینگ ها و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع راهبند براساس نیرویه محرکه به دو نوع الکترومکانیک و الکتروهیدرولیک تقسیم می شود.

متریال و فنّاوری ساخت راهبند ستونی محصولی با کیفیت بالا را به وجود آورده است. برای سفارش راهبند پارکینگ در مشهد، راهبند پارکینگ در شیراز، راهبند پارکینگ در تبریز و راهبند برقی در اصفهان می‌توانید از طریق سایت نارون اقدام کنید. در فروشگاه تجهیزات ترافیک نارون فروش راهبند پارکینگ با مشخصات زیر انجام می‌شود.

این مدل راهبند اتوماتیک یکی از پر کاربردترین و پرفروش ترین راهبند های اتوماتیک می باشد که در بیشتر پارکینگ های تجاری مسکونی عمومی ، مراکز خرید هایپرها و فروشگاه های بزرگ ، مراکز و سازمان های دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد.

این دو کار را قبل از بستن زنجیر چرخ انجام دهید :

به طور مثال سرعت باز شدن بوم راهبند FAAC ایتالیا مدل 620 تقریبا 0.8 ثانیه می باشد. یکی دیگر از تجهیزات مورد استفاده در پارکینگ های هوشمند، پارک نگهدار برقی و خودکار است که اختصاصی بوده و هر مالک یا مستأجر آپارتمان می‌تواند جهت جلوگیری از این که فضای پارکش توسط فرد دیگری تصرف شود می تواند این وسیله را در فضای پارک اختصاصی خود جایگذاری و نصب کند.

نوع راهبند بازویی تعدادی لوازم جانبی نظیر پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، مکانیزم خم شونده بازو و ریسه‌های LED هشدار دهنده روی بازو دارد که می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر تهیه نمایید. راه بند ستونی این نوع راهبند را بر خلاف راهبند قبلی نمیتوانید زیاد در سطح شهر ببینید این نوع راهبند برای مصارف امنیتی بیشتر کاربرد داشته و استفاده میشود قیمت این راهبند نیز بالاتر از راهبند قبلی میباشد اما کیفیت ان نیز مسلما با قبلی قابل مقایسه نیست.

2- در صورت عبور کابل ها از مسیرهای توکار از لوله های پلاستیکی مخصوص سیم برق با زانوییهای ویژه آنها و در صورت عبور کابلها از مسیرهای روکار از لوله های فولادی استفاده شود. لازم به ذکر است در صورتیکه ناگزیر به کابل کشی روکار هستید مسیر کابل کشی را طوری انتخاب کنید که در معرض برخورد پای عابر پیاده و یا چرخ وسایل نقلیه نباشد.

با قابلیت داشتن، بوم و زنجیر تلاش بر این دارد که تنوع تولیدات خود را افزایش دهد. خیلی سبکه ولی با توجه به قیمتش مناسبه، من برای آویز ناودان گرفتم هنوز نصب نکردم اما امیدوارم جواب بده. چنانچه قیمت اعلام‌شده از سوی فروشنده پس از تماس، با قیمت درج‌شده در سایت مغایرت زیادی دارد، از طریق “گزارش خطا” ما را نیز مطلع سازید. این زنجیر ها در رنگ بندی متنوع تولید شده و به دلیل سبکی در مترازهای بالا نیز به راحتی قابل حمل و استفاده می باشند. این وسیله بهترین و به صرفه ترین تجهیزاتی است که در اماکن و مراکز در متراژ های بالا می توان از آن استفاده نمود.

البته این راهبند ها هم دارای ایراداتی مانند هزینه نگهداری بالا، تعمیرات سخت پمپ هیدرولیک و استهلاک بالا نسبت به راهبندهای الکترومکانیک می باشند. به همین دلیل هم، این دستگاه می تواند به صورت خودکار یک کنترلگر خوب به حساب آید و استفاده از این وسیله تضمین گر کار شماست. نکته ی دیگر درباره ی راهبند های اهرمی این مورد است که، دستگاه از امنیت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که به افراد مسئول این امکان را می دهد که بتوانند به بهترین نحو وضعیت را کنترل کرده و بهره بری بهتری را داشته باشند.

راهبند آکاردئونی پارکینگ به منظور کنترل عبور و مرور خودروها و افراد به کار می‌رود و از ورود افراد متفرقه به مجتمع مربوطه جلوگیری می‌کند. راهبند پارکینگ دارای قیمت مناسبی می باشد و به عنوان راهبند اتوماتیک نیز شناخته می‌شود. این راهبند الکترونیکی با فشردن دکمه بالا رفتن راه را برای حرکت ماشین‌ها و افراد پیاده باز می‌کند. راهبند پارکینگ با بازوهای تاشو امکان استفاده در پارکینگ با ارتفاع کم را ممکن ساخته است. برای خرید راهبند الکترونیکی می‌توانید همین الان از طریق این سایت اقدام کنید.

چراغ چشمک زن آر اس دی مدل Rsd

یکی از امکاناتی که این نوع از راهبند اتوماتیک پارکینگ جنیوس برای کاربران فراهم نموده است، امکان استفاده از فنس بجای میله می باشد که در این صورت تنها می توان تا ۴ متر فنس را برای این راهبند نصب نمود. یکی از متداول ترین نوع راهبندهای پارکینگی ، راهبند زومر ASB-6010A است که بیشترین استفاده از آن میشود. در این نوع راهبند دارای یک بوم تلسکوبی که طول آن میتواند از ۱٫۵ متر تا ۶ متر است (بستگی به بزرگی یا کوچکی محل متغییر است) . استهلاک این راهبند پایین است و از قابلیت های آن میتوان به سرعت عملکرد ، قابیت نصب تابلو و چراغ چشمک زن نام برد .

راهبند اتوماتیک قابلیت ضد برخورد دارد بدین معنا که اگر خودرو در مسیر آن قرار گیرد سریعاَ متوقف شده و مانع آسیب دیدن اشخاص و وسیله نقلیه آنها می‌گردد. تا به حال به این پرسش فکر کرده‌اید که چرا از راهبند استفاده می کنیم؟ چرا برخی افراد استفاده از راهبند اتوماتیک “barriers” را ضروری می‌دانند، در حالی که برخی دیگر نمی‌دانند راهبند چیست و چه کارآیی دارد.

مهم ترین دلیل استفاده از راهبند که بارها به آن اشاره کرده‌ایم برقراری امنیت و حفظ جان و مال افراد حاضر در ساختمان یا محیط است. این راهبند پارکینگ زنجیره ای مکانیکی از دو ستون متصل به زمین و کلیه قسمتهای محرک درون این قسمت عمودی و ایستا تشکیل شده است. این راهبند زنچیری با استفاده از قطعات و موتورهای هیدرولیکی بسیار قدرتمند ، زمان باز و بسته شدن دیافراگم را به شدت کاهش می دهد.

اما اقتصادی ترین مدل از بین این مدل ها مواردیست که آبکاری شده و ساده هستند. لذا پر واضح است که خدمات پس از فروش آنها بسیار سریعتر و راحتتر از انواع خارجی امکان پذیر است. راهبند با تشخیص دادن خودرو در زمانی که به عللی در زیر راهبند توقف داشته باشد از پائین آمدن تیرک ممانعت به عمل آورده و از آسیب زدن به خودرو جلوگیریی می نماید. استفاده از باطری Backup در راهبند باعث می شود در هنگام قطع برق بتوان از راهبند استفاده کرد.

محصولات پیشنهادی

این اعداد و ارقام در واقع شناسنامه زنجیر طلا هستند و ارزش و میزان طلای موجود در آن را مشخص می‌کنند. اگر زنجیری این اعداد و حروف را داشت، یعنی تماما از طلا ساخته شده و روکش و فیک نیست. تقریبا همه می‌دانیم که طلای اصل باید کد یا یک مهر تجاری روی خود داشته باشد تا عیار آن را بتوان تعیین کرد. بر اساس عیار طلا می‌توانید خلوص طلا را تعیین کنید؛ به این صورت که مشخص می‌کنید چه میزان از جنسی که خریداری کرده‌اید طلاست و چه میزان از آن از دیگر فلزات تشکیل شده است. از تمیزکننده‌های مخصوصی که برای جواهرات در بازار وجود دارد، برای تمیز کردن گردنبند استفاده کنید.

بدون شک قدرت موتور به کار رفته در راهبند بازویی با توجه به برند آن کاملاَ متفاوت خواهد بود و گاهاَ در مدل‌های بی کیفیت عملکرد اشتباه مشاهده شده است. به همین علت بهتر است با صرف هزینه بیشتر یک محصول اصل تهیه کنید و در طولانی مدت از فواید آن بهره ببرید. شرکت فیدار آروند سپاهان تولید کننده انواع راهبند اتوماتیک ، نصب و راه اندازی رایگان وخدمات پس از فروش میباشد.

تولید انواع راهبند های اتوماتیک بازویی(میله ای) فیدار تولید انواع راهبند های اتوماتیک الکترومکانیکی و هیدرولیکی فیدار تولید انواع راهبند های اتوماتیک آکاردئونی دستی درج شده درآگهی تماس حاصل فرمائید. مجموعه فنی مهندسی گیت برتر تولید کننده و بزرگترین وارد کننده محصولات سیستم حفاظت… راهبند الکترونیکی بازویی فروش انواع راهبند امنیتی فروش انواع گیت نفر رو فروش انواع گیت های بازرسی فلز یاب فروش فلزیاب دستی فروش گیت سیستم تشخیض مواد منفجره فروش اسکنر کف خودرو فروش سامانه سیار بازرسی کانتینری…

در راهبند قسمتی تحت عنوان سیستم هیدرولیک وجود دارد که نیرو را به میله منتقل می نماید و حرکت آن را تسریع می بخشد. فنر موجود در راهبند نیز به عنوان وزنه تعادل عمل می کند و میله را حرکت می دهد. تمامی راهبندهای اتوماتیک دارای قسمتی به نام مرکز کنترل هستند که برق را به تمامی بخش های راهبند انتقال می دهند و فرمان هایی که به راهبند وارد می شود را اجرا می کند.

راه بند نفر رو که معمولا به نام گیت نفر رو نیز شناخته می شود، جهت کنترل عبور و مرور افراد در یک مکان مورد استفاده قرار می گیرد.این نوع گیت ها را معمولا در ورودی ایستگاه های مترو مشاهده نموده اید. مواد سازنده آنها و مهم تر از همه طراحی داخلی سیستم های راهبند ستونی یا بولارد باید مقاومت لازم در برابر تحمل نیروی زیاد ناشی از ضربه را داشته باشد تا در صورت برخورد سخت اتومبیل با آن دچار مشکلی نشود، می توان برای ساخت زیر سازی آن از موادی مانند بتن، سنگ و فولاد ضد زنگ استفاده کرد.

یکی از ویژگی های راهبند های بازویی، اهرمی و یا میله ای سرعت عملکرد بسیار بالای این سیستم ها به نسبت سایر مدل‌های مشابه می باشد که این اجازه را به خریدار می‌دهد تا آن را تقریبا در تمامی پروژه‌ها از عوارضی گرفته تا پارکینگ و سازمان‌های دولتی و مجتمع‌های تجاری و اداری نصب کرده و از آن استفاده نماید.

راهبند دستی

راهبندهای ستونی هیدرولیک امکان کنترل تردد بالاتری را فراهم می کند ضمن آنکه هزینه تعمیر و نگهداری پایین تری دارد. در گذشته برای کنترل ورود و خروج خودروها بداخل پارکینگ از زنجیر استفاده می کردند ولی امروزه راهبندهای پارکینگی مخصوصی وارد بازار شده که بیشتر در پارکینگ های بزرگ عمومی و طبقاتی استفاده میشود. همچنین میتوان به قفل پارک خودرو یا پارکینگ بند نیز اشاره کرد که در دو نوع دستی و برقی در اکثر پارکینگهای خصوصی کاربرد دارد. شرکت حافظان حریم سپاهان اولیت تولید کننده راهبند های امنیتی در ایران است و توانایی تولید راهبند امنیتی متناسب با نیاز مصرف کننده را داراست.

تغییرات قیمت

هنگام رانندگی به دنبال صداهای غیر عادی مانند صدای کشیده شدن فلز روی سطح باشید. اگر این صدا را شنیدید، یعنی تکه ای از زنجیر شما پاره یا شکسته شده است، پس در نزدیک ترین مکان ممکن توقف کنید. اکنون به دنبال قلاب قرمزی باشید که مستقیما بر خلاف جهت اتصال کابل است.

آس بوتیک سابقه ده سال فروش حضوری و هفت سال سابقه فروش اینترنتی دارد و دارای نماد اعتماد الکترونیکی که با خاطر جمع از جنس و بسته های ارسالی ما میتوانید خرید کنید و اطمینان خود را حاصل کنید که گروه پشتیبانی ما پیگیر سفارشات شما هستن . تابان حصار به عنوان تولیدکننده حصار و نرده های پیش ساخته صنعتی از میلگرد فولادی در کشور، پیشرو در ارتقاء امنیت و طراحی انواع حصار و نرده برای مصارف انبوه می باشد.

مورد استفاده قرار میگیرند و میتوانند نقش بسیار بالایی در جلوگیری از ورود عناصر ناخواسته , خودروها دیگر , خودروهای بمب گذاری شده و تروریسیتی داشته باشند. محل های شلوغ مانند انبارها ، فرودگاه ها ، بنادر دریایی ، پایگاه های نظامی ، شرکت های خدماتی ، پردیس های شرکتی و آموزشی و پلیس به راه حلی نیاز دارند که به آنها امکان دسترسی به محل را بدون توقف در دروازه و منتظر مأمور حراست برای اعطای آنها بدهد.

انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی برای فروش

این نوع راهبندها را از مواد پلاستیکی و یا فلزی می سازند و به نوبه خود دارای بدنه ای بسیار قدرتمند می باشند. شرکت آپامه صنعت✴️ اولین تولید کننده راهبند ( راه بند ) و سیستم های نوین حفاظتی در ایران می باشد.این شرکت عرضه کننده ی تخصصی انواع راهبند آکاردئونی✴️راهبند ترافیکی ✴️راه بند تشریفاتی می باشد. نوعی راهبند اهرمی هستند که برخی از کمپانی های سازنده برای تغییر در اندازه بوم شان استفاده می کنند. این ویژگی باعث می شود از یک نوع راهبند با کیفیت متوسط برای طیف وسیعی از اماکن در عرض های مختلف استفاده نمود.

راهبند اتوماتیک 5 متری بتا با بوم Led دار

موتور ۲۲۰ ولت و دارای خلاص کن دستی است و قابلیت نصب تمامی سیستمهای RFID و آنتن دوربرد را نیز دارد. سیستم محرکه یکی ازمهم ترین وجوه تمایز راهبندهای فک درمقایسه باسایر راهبندهای مکانیکی که محدودیت تردد دارند میباشد. راهبند ۵ متری بتا کاملترین نوع از سه مدل راهبند وارداتی این شرکت می باشد. خرید کاراستاپر با توجه به اینکه برای یک پارکینگ مسکونی است و یا عمومی متغیر است. نحوه محاسبه تعداد مورد نیاز متوقف کننده خودرو به این شکل است که ۲ عدد برای هر خودرو مورد نیاز است. جهت خرید کار استاپر و نصب کار استوپر لطفا با کارشناسان ترافیک نارون تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید