عمومیکسب و کار جدید

مشخصات، قیمت و خرید تلویزیون 75 اینچ ال جی 4k Led مدل Lg 75UP7750

در تلویزیون ال جی 75UP7750 پایه ها تمام وزن تلویزیون را تحمل می کند و بسیار زیبا به نظر می رسند و ترکیب رنگ فوق العاده ای با سایر اجزای تلویزیون دارند علاوه بر قرار گرفتن تلویزیون بر روی پایه های آن می توان تلویزیون را بر روی دیوار نصب کرد و از تماشای آن در این حالت نیز لذت برد.

آنها از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری برای بهبود و افزایش کیفیت تصویر این محصول استفاده کرده اند تا سطح رضایت کاربران را تا حد زیادی افزایش دهند. اگر به دنبال خرید تلویزیون 2021 هستید و می خواهید جدیدترین مدل های همه شرکت های بزرگ مانند سامسونگ ، ال جی ، Hisense ، شیائومی و سونی را با هم ببینید ، بخش تلویزیون و دسته تلویزیون 2021 را از طریق منوی موجود در سایت بررسی کنید.

در تلویزیون ال جی up7750 سیستم صوتی 20 وات همراه با 2 کانال صوتی بکار رفته است که بلندگوهای آن به صورت Down Firing می باشند. این فناوری به شما کمک می کند مسابقات ورزشی، موسیقی و یا برنامه های مورد علاقه خود را با کیفیت صدای بی نظیری بشنوید و پیگیری کنید.

تلویزیون سری 7 ال جی از فناوری Al Acoustic Tuning استفاده کرده تا مشخصات مکانی شما را ارزیابی کرده و ویژگی و کیفیت صدای تلویزیون را بررسی و متناسب با محیط شما پخش نماید. در تلویزیون ال‌جی UP7750 از هوش مصنوعی به طور گسترده پشتیبانی می‌شود.

مقایسه تلویزیون ال جی up7750 با تلویزیون Qled هوشمند 4k سامسونگ مدل 85q90t

این فناوری محتوای پیشنهادی نزدیک به سلیقه‌ی کاربر را در منوی اصلی قرار می‌دهد. تنظیم هوشمند نور پس زمینه از طریق فناوری AI Brightness Control در تلویزیون اسمارت ال جی 75UP7750 صورت می گیرد. یکی از مشکلاتی که برای برخی از تلویزیون ها وجود دارد و بیننده را اذیت می کند نور صفحه در روشنایی های مختلف است که موجب میشود برخی از اجزا تصویر ناخوانا شوند یا جزئیات به خوبی قابل مشاهده نباشند.

ال جی برای حل این مشکل در تلویزیون 75 اینچ ال جی UP7750 از تکنولوژی AI Brightness Control استفاده نموده است. تنطیم نور پس زمینه با فناوری AI Brightness Control انجام می شود و روشنایی صحنه ها، با استفاده از سنسور نوری تلویزیون متناسب با محیط تنظیم می شوند.

تلویزیون 75 اینچ ال جی 2021 مدل UP7750

قاعدتاً همه انسان‌ها همیشه به دنبال زیبایی وسایلشان هستند تا بتوانند فضای خانه یا محیط کار خود را تمییز و زیبا جلوه بدهند. با این اوصاف یکی از وسایلی که در دکوراسیون و زیبایی خانه نقش مهمی دارد، تلویزیون است.

امروزه حذف تلویزیون های LCD با ضخامت زیاد و جایگزین کردن تلویزیون های بدون فریم و کم ضخامت، این امکان فراهم شده است که تلویزیون ها جلوه زیبا و ویژه پبه محیط ببخشند و نظر کاربران زیادی را به سمت خود جلب کنند. تلویزیون ال‌جی 75UP7750 از امکانات پیشرفته‌ای بهره گرفته که این مدل را برای بازی‌های ویدیویی بسیار مناسب ساخته است.

در واقع ال‌جی از این امکانات در بسیاری از تلویزیون‌های جدید خود استفاده می‌کند. این تلویزیون از قابلیت جدید ال‌جی با نام Game Optimizer پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از نقاط ضعف این نمایشگر در پردازش رنگ‌ها است، که به واسطه قابلیت HDR و پردازنده انجام می‌شود که متأسفانه در این تلویزیون شما شاهد طیف وسیعی از رنگ‌ها نیستید و جزئیات تصاویر در هنگام پخش کمتر دیده می‌شود.

همچنین در هنگام پخش با کیفیت تصویر 4K نرخ نوسازی تصاویر ۶۰ هرتز است که نسبتاً مناسب است. از این گذشته وجود درگاه فیبر نوری و قابلیت اُپتیکال یکی از نقاط قوت این نمایشگر به حساب می‌آید که برای کاربر بسیار عالی است. همچنین ریموت کنترلی که سامسونگ در این تلویزیون استفاده کرده، بسیار جالب، و دارای وزن بسیار کمتری است و شما به راحتی می‌توانید از قابلیت‌های میانبر این ریموت هوشمند استفاده کنید.

امتیاز کاربران به تلویزیون ال جی 75UP7750

تکنولوژی 4K Upscaler جهت افزایش کیفیت تصاویر در تلویزیون ال جی 75UP7750 به کار رفته است. حتما برای همه پیش آمده است که فیلم هایی با کیفیت پایین مشاهده کرده باشیم. پردازشگر آلفا 5 به کمک تکنولوژی 4K Upscaling رزولوشن تصاویر با کیفیت پایین تر را افزایش می دهند تا همه چیز در حد کیفیت 4K به شما نمایش داده شود.

همچنین به کمک تکنولوژی Image Enhancing کیفیت تصاویر را بهبود داده و نویز آنها را حذف می کند تا شاهد تصاویر با کیفیتی باشید. چون هیچ فریمی به چشم نمی آید که بخواهد در معرض دید شما قرار گرفته و حواس شما را به سمت خود پرت کند.

هنگامی که از کناره ها به این تلویزیون می نگرید، تلویزیونی کم ضخامت می بینید که نیازی به فضای چندانی جهت استقرار ندارد. یکی از ویژگی های دیگر تلویزیون هوشمند 75UP7750 امکان اتصال سیستم صوتی از طریق بلوتوث است.

مشاهده اندازه های دیگر تلویزیون ال جی Up7750

این تلویزیون تنها برای برخی مناطق از جمله آمریکا به صورت 60 هرتز تولید می شود، لطفا هنگام خرید به این موضوع دقت کنید. تلویزیون پیش روی شما از رفرش ریت 50 هرتز برخوردار است اما توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را نیز دارد.

این محصول دارای تکنولوژی AI Brightness Control است و به کمک سنسور نور، با توجه به شرایط نوری محیط میزان روشنایی صفحه نمایش را تنظیم می کند تا در هر شرایطی بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید.

تلویزیون فورکی ال جی 75UP7750 مجهز به پردازشگر تصویر α5 Gen4 AI Processor 4K است و به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده، نویز آنها را کاهش می دهد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. الجی به کمک فناوری Image Enhancing کیفیت تصاویر را به صورت کلی بهبود می بخشد. کیفیت تصویر 4K اصلی‌ترین نقش را در نمایش تصاویر با کیفیت مطلوب در تلویزیون دارد.

این کیفیت تصویر وضوح رنگ و دقت پیکسل 4 برابر بیشتر از تلویزیون FULL HD را دارد. کیفیت 4K به خلق تصاویری با وضوح مناسب کمک می‌کند تا با خیال راحت به دیدن فیلم‌های موردعلاقه خود بپردازید. در این تلویزیون از قابلیت HDR‌ نیز جهت افزایش وضوح تصاویر استفاده می‌شود.

همچنین قابلیت 4K Upscaling تصاویر بی‌کیفیت در تلویزیون را شناسایی می‌کند. سپس کیفیت این تصاویر را تا وضوح 4K بالا می‌برد تا تصاویری با کیفیت یکسان و زیبا در صفحه نمایش 75UP7750 نمایش داده شوند.

نمایشگری با کیفیت و قیمت مناسب که از امکانات اسمارت هم چیزی کم ندارد و تنها مشکل آن سیستم صوتی 20 وات است؛ که پیشنهاد می کنیم، به هزینه ای به نسبت کم سیستم صوتی جداگانه و با صدای فوق العاده با کیفیت بخرید، تا در این مورد هم مشکلی نداشته باشید.

تلویزیون ال جی دارای سیستم کاهش نویز است که تا حد امکان نویز صدا را کاهش می دهد و صدا را با وضوح بالاتر برای شما پخش می کند. تلویزیون 75 اینچ ال جی UP7750 محصول سال 2021 برند ال جی است و از قابلیت هایی مانند استاندارد تصویر HDR، کیفیت تصویر 4k، نمایشگر LED، رزولوشن 3840X2160 پیکسل، پردازنده تصویر a5 Al Processor 4K، سیستم عامل WEBOS، توان خروجی 20 وات صدا، Wifi، Bluetooth و…

⭕ کیفیت تصاویر و فیلم عالی در تلویزیون 75 اینچ Up7750

تلویزیون 2021 الجی 75UP7750 دارای تکنولوژی AI Acoustic Tuning است و صدای تلویزیون را با توجه به محیطی که در آن قرار دارد و به کمک هوش مصنوعی تنظیم می کند. همچنین به کمک حالت Ultra Surround صدا را به صورت فراگیر مجازی پخش میکند.

فناوری Clear Voice III نیز در تلویزیون ال جی UP7750 نویز صدا را حذف کرده و صدایی واضح و شفاف را به گوش میرساند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Bluetooth Surround Ready است و این امکان برای شما فراهم هست تا 2 بلندگوی بلوتوثی مجزا تهیه کنید و از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید تا صدای فراگیر را تجربه کرده و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید