عمومیکسب و کار جدید

قیمت پنجره دوجداره ویستابست در شرکت کارماوین

با توجه به عواملی مانند کیفیت تولید، نوع یراق آلات و ضخامت گالوانیزه مصرفی، قیمت پنجره دوجداره ویستابست ممکن است متفاوت باشد. در این متن، ما قصد داریم به عوامل تاثیر گذاز در قیمت پنجره دوجداره ویسابست خواهیم پرداخت”

دفتر مرکزی ویستا بست | فروش پروفیل ویستابست در تهران | قیمت پنجره دوجداره

بررسی عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره ویستابست :

پنجره دو جداره یکی از انواع پنجره ها است که با توجه به ویژگی هایی که بعنوان عایق دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین  قیمت پنجره ویستابست  در مقایسه با دیگر پنجره ها بسیار مناسب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پنجره دوجداره ویستابست شرکت کارماوین را در گوگل سرچ نمایید

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره در حال حاضر در بسیاری از ساختمان ها و مجتمع ها مورد استفاده قرار می گیرد. مهم ترین ویژگی پنجره های دوجداره این است که به عنوان عایق عمل می کند. در واقع پنجره های دوجداره هم عایق صوتی و هم عایق حرارتی هستند. به منظور این که این نوع از پنجره ها از ویژگی عایق بودن برخوردار باشند باید جزییات خاص و منحصربفرد خود را نیز داشته باشند. در وهله اول باید از چند لایه شیشه تشکیل شده باشند. البته در حال حاضر بر اساس تصوری که در عموم مردم وجود دارد حتی پنجره هایی که دارای سه لایه هستند نیز دو جداره نامیده می شوند. جداره ها یا شیشه با استفاده از قاب های مختلف با فاصله از همدیگر قرار داده می شوند و ما بین آن ها با گاز خاصی پر می شود تا بتواند به عنوان عایق عمل کند.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره

  • کاهش مصرف انرژی : از مهم ترین مزایای استفاده از پنجره های دو جداره این است که صرفه جویی انرژی را به دنبال دارد. از آنجا که پنجره های دو جداره به عنوان عایق حرارتی عمل می کنند از خروج هوای گرم داخل به بیرون و از ورود هوای سرد خارج از محیط در فصل سرد به داخل جلوگیری بعمل می آورد. در فصل گرم نیز مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل و خروج هوای سرد به خارج از محیط می شود که موجب صرفه جویی در انرژی با کاهش استفاده از برق و گاز می شود.
  • جلوگیری از ورود آلودگی: از دیگر مزیت هایی که پنجره های دو جداره دارند این است که مانع از ورود آلودگی و گرد و غبار به داخل منزل و یا محیط داخلی می شود و در واقع  نقش مهمی در حفظ سلامتی دارند.
  • مقاومت در آب و هوای مختلف: از دیگر مزایای پنجره های دو جداره این است که در برابر انواع آب و هوا مقاومت دارد و نیاز به تعمیر مداوم نخواهد داشت.
  • عایق صدا: از مهم ترین مزیت هایی که این نوع از پنجره دارند این است که در برابر صدا عایق هستند یعنی از صداهای محیط بیرون در امان خواهید بود و با استفاده از آن ها محیط زندگی شما دارای آرامش کامل خواهد بود.

پروفیل ویستابست

پروفیل ویستابست، یکی از خوشنام ترین برند های تجاری بازار می باشد. قیمت پروفیل یو پی وی سی ویستابست Vistabest، با توجه به کیفیت این نام تجاری مقرون به صرفه است. برای مقایسه قیمت پنجره دوجداره ویستابست با دیگر پروفیل ها این مقاله را مطالعه کنید و مقایسه ای بر قیمت پروفیل ویستابست (Vistabest)، با دیگر پروفیل ها داشته باشید. ما در راستای شناخت بیشتر شما از شرکت ویستابست این مقاله را تهیه کرده ایم. شما می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت این پروفیل، بهترین قیمت پنجره دوجداره را انتخاب نمایید.

پروفیل یو پی وی سی ویستابست

با این مقاله می توانید قیمت درب و پنجره دوجداره ویستابست را بدست بیاورید. و همچنین مشخصات فنی آن را بشناسید. برای دریافت قیمت پنجره دوجداره ویستابست دانستن نکات زیر به شما کمک میکند. قیمت درب و پنجره دوجداره ویستابست، به دلیل کیفیت بالا و صادراتی بودن این برند از پروفیل ها بالا می باشد و همچنین قیمت پنجره دوجداره ویستابست نسبت به کیفیت و استاندارد های خاصی که دارند، مقرون به صرفه است

شرکت ویستابست

شرکت ویستا بست در سال 1382 به ثبت رسید و از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی آغاز کرد و طی 3 سال توانست به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این حوزه در ایران تبدیل شود. ویستا بست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل در و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین‌المللی اولین دارنده گواهینامه  در سطح کشور می‌باشد.

این شرکت با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، تنوع محصولات تولیدی خود را به 43 قالب در انواع 3 محفظه‌ای، 5 محفظه‌ای و کشویی و 7 رنگ لمینیت، ارتقاء داده و در حال حاضر با 13 خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه 18000 تن، محصولات خود را عرضه می نماید

شرکت کارماوین

گروه توليدي کارما وین، از سال 1387 فعاليت خود را در زمينه پنجره هاي upvc ‌آغاز نموده و در 13 سال اخير به يكي از قطب هاي مطرح صنعت upvc تبديل گرديده است. براي تماس با شركت مي توانيد به قسمت تلفن هاي تماس مراجعه كنيد.