وکیل ملکی در شهرری چه خدماتی ارائه می دهد؟

اگر ساکن شهرری هستید و در کارهای قانونی مربوط به پرونده ملکی خود در شهرری دچار مشکل شده اید، با مقاله درستی مواجه گشته اید. وکیل تهران 24 با تکیه بر تجربه و دانش وکلای خود به شما تضمین می کند که همراهی بهترین وکیل ملکی در شهرری می تواند شانس شما در برنده شدن پرونده و گرفتن حق و حقوقتان را بالا ببرد. برای تماس با وکیل ملک در شهررری کافی است با شماره درج شده در سایت ما ارتباط برقرار کنید.

داشتن وکیل ملک و اراضی به این معنی است که تمامی امور مربوط به پرونده ملکی شما توسط این فرد انجام خواهد شد.

نگرانی شما درباره از دست دادن اموال و املاک تان با حضور وکیلی با تجربه برطرف خواهد شد. بهترین وکیل ملکی شهرری از ضرر مالی شما جلوگیری خواهد کرد.

وکیل تهران 24 در ادامه این مقاله شرحی از ویژگی ها و توانایی های یک وکیل ملکی خواهد داشت. با ما همراه باشید تا در تصمیم‌گیری برای پرونده ملکی خود راه ساده تری را طی نمایید.

تخصص وکیل ملکی در شهرری چیست؟

وکیل ملکی
وکیل ملکی در شهرری

وکیل ملکی در شهرری وکیلی است که در رابطه با پرونده های مربوط به اموال غیر منقول فعالیت دارد. در واقع تخصص این وکلا در رابطه با اموال غیر منقول انسان است. اموال غیر منقول اموالی هستند که قابلیت جابه‌جایی ندارند. این اموال شامل املاک و اراضی هستند. املاک به دو دسته املاک مسکونی و املاک تجاری تقسیم می شوند. اراضی نیز شامل اراضی محدوده شهری و محدوده برون شهری هستند. پس وکلای ملکی تنها در حوزه املاک و اراضی فعالیت دارند و در حوزه های دیگر وارد نمی شوند. البته شایان ذکر است که وکلای ملکی توانایی این را دارند که در حوزه های دیگر نیز به وکالت بپردازند. اما این وکلا ترجیح می دهند به صورت تخصصی روی یک حوزه تمرکز داشته باشند تا بتوانند به صورت حرفه ای تری وکالت نمایند.

وکیل املاک و مستغلات چه کاری انجام می دهد؟

وکیل ملکی در شهرری وظیفه دارد که با توسل به قانون از حق و حقوق وکیل خود به صورت تمام قد دفاع کند. در واقع وکیل کاملاً در مورد جهات مختلف پرونده با موکل خود مشورت می کند و تلاش خود را جهت اجرای عدالت خواهد کرد. وکلای ملکی جهت احقاق حق موکل خود در دادگاه اقدام به جمع کردن ادله و مدارک لازم می کنند. طرح دعاوی یکی دیگر از کارهایی است که وکیل ملکی جهت اجرای درخواست موکل خود آن را انجام می دهد. طرح دعاوی توسط وکیل در شرایط و موقعیت مناسب انجام می شود. این گونه موکل می تواند به حق واقعی خود دست یابد.

چرا باید در پرونده های ملکی به وکیل ملکی خوب مراجعه کرد؟

وکیل ملکی
وکیل املاک و مستغلات

توصیه ما این است برای حل پرونده های ملکی خود در شهرری حتماً از وکیل ملکی در شهرری کمک بخواهید. زیرا پرونده های ملکی جز پرونده هایی هستند که پیچیدگی زیادی دارند و روند پیش رفتن آن ها بسیار کند است. همچنین برای حل این پرونده ها فرد باید دانش و تخصص بسیار زیادی در حوزه ملک و املاک داشته باشد. فردی که وکیل نداشته باشد مسلماً نمی تواند در پرونده ملکی خود موفق عمل کند و ممکن است دچار زیان های مالی فراوانی شود. اگر با پرونده ملکی سروکار دارید حتماً از یک وکیل ملکی خوب بخواهید که به شما کمک کند. این گونه روند پرونده بسیار سریع تر خواهد شد و شما نیز زودتر به حق و حقوقتان می رسید.

انواع دعاوی ملکی کدم‌اند؟

وکیل ملکی
انواع دعاوی ملکی کدم‌اند؟

دعاوی ملکی مجموعه ای از دادخواست ها هستند که توسط وکیل ملکی در شهرری برای دفاع از موکل خود مطرح می شوند. هر کدام از دعاوی ملکی در پرونده ای کاربرد دارند و اهمیت مطرح کردن آن ها این است که در چه شرایطی مطرح شوند. وکیل ملکی در شهرری به خوبی در مورد انواع دعاوی آگاه است و می تواند در شرایط مختلف این دادخواست ها را مطرح کند. دعاوی ملکی شامل دعاوی حقوقی، دعاوی کیفری و دعاوی ثبت هستند. البته برخی دعاوی ثبت را جز دعاوی حقوقی و کیفری دسته بندی می کنند. در ادامه می خواهیم در مورد دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری توضیح دهیم تا به صورت کامل با آن ها آشنا شوید.

دعاوی حقوقی که توسط وکیل ملکی در شهرری مطرح می شوند کدم‌اند؟

دعاوی حقوقی توسط وکیل ملکی در شهرری زمانی مطرح می شوند که در اجرای مفاد قرارداد بین دو طرف تخلفی صورت گرفته باشد. این تخلف می تواند به هر طریقی صورت بگیرد. اگر این تخلفات توسط طرفی صورت گیرد، طرف دیگر قرارداد می تواند به کمک وکیل املاک دعاوی حقوقی مطرح نماید. در ادامه می خواهیم برخی از مهم ترین دعاوی ملکی حقوقی را به صورت خلاصه به شما معرفی نماییم.

1)       دعوای تعدیل اجاره بها: هنگامی که مالک ملک خود را به مستأجر اجاره می دهد، مبلغی را به عنوان اجاره در قرارداد ذکر می کند. البته این مبلغ باید مورد توافق طرفین باشد. اما مالک ممکن است بخواهد اجاره بها را بنا بر دلایلی تغییر دهد. در این مواقع دعاوی تعدیل اجاره بها مطرح می شوند.

2)       دعوای خلع ید: این دعوا زمانی مطرح می شود که فردی بدون اجاره مالک بخواهد تصرف خود را در ملک او ادامه دهد. در این شرایط مالک می تواند به کمک وکیل ملکی در شهرری دعوای خلع ید را اجرا نماید.

3)       دعوای تقسیم و فروش ملک مشاع: هنگامی که یک ملک چندین مالک داشته باشد ممکن است میان مالکین بر سر مالکیت ملک اختلاف پیش بیاید. در این صورت باید مالکین به کمک یک وکیل ملکی در شهرری اقدام به طرح دادخواست افراز و فروش ملک مشترک کنند.

4)       دعوای سرقفلی: در قراردادی که بین مالک و مستأجر تنظیم می شود، مستأجر وظیفه دارد که مبلغی را به عنوان ودیعه به مالک بدهد. این مبلغ این معنی را ندارد که مستأجر مالک ملک شده است. بلکه به این معنی است که مستأجر می تواند در مدت زمان مقرر شده در قرارداد از ملک مربوطه استفاده نماید. در صورت اتمام قرارداد اگر مستأجر سرقفلی را از مالک دریافت نماید باید از ملک او خارج شود.

دعاوی کیفری چه زمانی مطرح می شوند؟

وکیل ملکی
وکیل ملکی

دعاوی کیفری زمانی توسط وکیل ملکی در شهرری مطرح می شوند که در پرونده ملکی جرمی صورت گرفته باشد. اگر در پرونده ملکی جرم صورت گیرد دیگر دعاوی حقوقی مطرح نیستند. بلکه دعاوی کیفری هستند که در دادگاه مطرح می شوند. در ادامه می خواهیم به معرفی برخی از دعاوی کیفری بپردازیم.

1)       تصرف عدوانی: زمانی که فردی بدون رضایت مالک، ملک را تصرف کند و از ملک خرج نشود این دعوا مطرح می شود.

2)       دعوای جعل سند و استفاده از سند جعلی: اگر یکی از طرفین اقدام به جعل سند کند و از سند جعلی استفاده کند این دعوا مطرح می شود.

3)       دعوای فروش غیرقانونی: اگر شخصی بدون اجازه مالک ملک، ملک او را به یک یا چندین خریدار بفروشد، این دعوا مطرح می شود. این کار کاملاً غیر قانونی و کلاهبرداری است.

4)       دعوای کلاهبرداری در خرید و فروش املاک و اراضی

5)       دعوای تغییر کاربری اراضی: این دعوا زمانی مطرح است که فرد بدون اخذ مجوزهای لازم اراضی کشاورزی را به املاک تجاری و مسکونی تبدیل کند.

چگونه حرفه ای ترین وکیل ملکی در شهرری را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن حرفه ای ترین وکیل ملکی در شهرری لازم است به برخی از مشخصات وکیل ملکی آگاهی داشته باشید. در ادامه می خواهیم به شما راهنمایی هایی ارائه کنیم تا بتوانید یک وکیل ملکی خوب را از یک وکیل غیر حرفه ای تشخیص دهید.

  • وکیل ملکی خوب باید سابقه درخشانی در حل پرونده های ملکی داشته باشد.
  • یک وکیل خوب باید بسیار باتجربه باشد. هر چه وکیل با تجربه تر باشد، عملکرد او بسیار بهتر است.
  • وکیل باید دانش لازم در زمینه قانون های مختلف ملکی و دعاوی داشته باشد. وکلای ملکی در این زمینه بسیار قدرتمند هستند.
  • وکیل باید با موکل خود و دادگاه صادق باشد.
  • روحیه تلاشگری وکیل بسیار مهم است. وکیل باید تمام تلاش خود را کند تا عدالت را در حق موکل خود اجرا نماید.

هزینه وکیل ملکی چقدر است؟

وکیل ملکی
هزینه وکیل ملکی چقدر است؟

بسیاری از افراد فکر می کنند هزینه وکیل بسیار گزاف است به همین دلیل از مراجعه به وکیل ملکی در شهرری خودداری می کنند. هزینه وکلا بر اساس درصدی تعین می شود و نمی توان رقم خاصی را به عنوان مبلغ قرار داد. لازم است بدانید که اگر در پرونده ملکی خود به وکیل مراجعه نکنید ممکن است از نظر مالی متحمل ضرر زیادی شوید. به همین دلیل اگر هزینه معقولی را پرداخت کنید و از وکیل کمک بگیرید بسیار بیشتر به نفع شما است.

شماره وکیل ملک باتجربه و کاردان در شهرری

وکیل تهران 24 آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره به شما عزیزان است. اگر نیازمند تماس با بهترین وکیل ملکی در شهرری هستید، کافی است با شماره درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید و با شرح دادن پرونده خود، تمام نگرانی خود برای از دست دادن اموال و املاک را به فراموشی بسپارید. وکیل ملکی با تجربه مجموعه ما در صورت لزوم و امکان، تمامی امور مورد نیاز پرونده شما را برعهده گرفته و شما را به نتیجه دلخواه خواهد رساند.

در مجموعه ما حل و فصل تمامی پرونده های قضایی با همراهی با تجربه ترین وکلا انجام خواهد شد. برای به سرانجام رساندن دلخواه پرونده های های خانوادگی، طلاق، کیفری و حقوقی می توانید با وکلای ما کمک بگیرید و تبدیل به موکلین ما شوید.

وکیل تهران 24 همراه شما با تجربه ای بسیار در حل امور و مشکلات حقوقی.