عمومیکسب و کار جدید

راهنمای خرید ساعت برند AP (اودمار پیگه)

آیا به خرید ساعتهای کلاسیک و سنتی علاقمند هستید؟ در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید ساعت ای پی را به شما کاربران محترم و همراهان همیشگی وب سایت فروشگاهی ارائه بدهیم. با در نظر داشتن آنچه که در این مقاله بیان میشود، ضمن شناخت تاریخچه برند محبوب ای پی، در مییابید که چرا خرید ساعتهای تولید شده توسط شرکت اودمار پیگه میتواند برای شما مفید باشد. ap یک از سه غول ساعت سازی در جهان به شمار میرود که بالاترین سطح کیفیت را در ساخت ساعتهای دست ساز و سنتی خود، به کار میبرد. طراحی سنتی و کاملا دست ساز این ساعتهای نفیس و گرانبها، چشم هر بینندهای را به خود خیره میکند.

معرفی ساعت ای پی و تاریخچه ساخت آن

Audemars Piguet تنها شرکت سنتی ساعت سازی سوئیسی است که حتی پس از گذشت مدت زمان بسیار زیادی از زمان تاسیس، همچنان فعالیت خود را به صورت حرفهای ادامه میدهد. بنیانگذاران این شرکت- ژول لوئیس اودمار و ادوارد آگوست پیگه- هر دو از خانواده‌های ساعت‌ سازی سنتی بودند که نسل‌ها در شهر لو براسوس سوئیس در والی دو ژوکس زندگی می‌کردند. هر دو به عنوان ساعت ساز فارغ التحصیل شدند و کسب و کار خانوادگی را در سال 1875 تأسیس کردند. اودمارز مشتاق حرکات نوآورانه بود و مدیریت فنی را به عهده گرفت در حالی که Piguet خود را وقف کارهای تجاری کرد و یکی از اولین شعبههای فروش ساعت سازی را در اروپا و آمریکا افتتاح کرد .

از سال 1881 به بعد، شرکت “Audemars, Piguet ” تمرکز خود را بر تولید ساعتهای جیبی با کیفیت بالا- اما با علاقه خاصی به تولید با نامهای خود، به جای برندهای دیگر- معطوف کرد. برند AP همیشه بر ساخت ساعت‌های دست ‌ساز نفیس همراه با پیچیدگی‌های زیادی مانند صداگذاری، کرنوگراف و پیچیدگی‌های نجومی تمرکز کرده است. آنها اولین ساعت‌های مچی با حرکات دقیقه‌ای را در سال 1892 ساختند. این در حالی بود که اولین ساعت اسکلتی را نیز در سال 1934 تولید و طراحی نمودند. این دو نفر- ژول لوئیس اودمارس و ادوارد آگوست پیگه .

همچنین نازک‌ترین ساعت‌های جهان از جمله توربیلون خودکار فوق‌العاده نازک 1986 را نیز ساخته‌اند. طراحی ساعتهای نازک از سال 1946 زمانی که باریکترین ساعت جهان را با حرکت کوچک 1.64 میلی متری ضخامت تولید کردند یک سنت بود. آنها همچنین اولین ساعت مچی اتوماتیک “Grande Complication” را در سال 1995 با حرکت کالیبر 2885  طراحی نمودند. با این حال، احتمالاً بزرگترین دستاورد دنیای ساعت‌سازی مدرن، معرفی اولین ساعت مچی ورزشی لوکس – رویال اوک – در سال 1972 بود. تولید رویال اوک صنعت را تغییر داد و بازاری برای ساعت‌های لوکس ایجاد کرد که قبلا وجود نداشت. ساعت‌ها قبلا ابزار محسوب می‌شدند و به عنوان جواهرات فروخته نمی‌شدند.

امروزه رویال اوک سفیران برند متعددی از جمله ورزشکاران لبرون جیمز، لیونل مسی و سرنا ویلیامز و افراد مشهور تام کروز، کیم کارداشیان و آرنولد شوارتزنگر دارد.  رولکس شناخته‌شده‌ترین برند دنیا برای ساعت‌های لوکس است، اما ساعت‌های AP عموماً گران‌تر از رولکس هستند. برند Audemars Piguet که با حروف مختصر AP شناخته میشود یکی از 3 برند ساعتهای لوکس جهان است( ای پی- رولکس و پتک)  که جایگاه برتری را در بین رقبای تجاری خود، کسب نموده است. اگرچه، رولکس را یکی از برترین برندهای ساعت‌های لوکس در جان میشناسند اما در مقایسه با ساعت ای پی در جایگاه بعدی قرار میگیرد.

بدون تردید میتوان گفت که همه برندهای ساعت لوکس از ساعت‌های لوکس که AP میسازد، الهام میگیرند و آن را الگوی خود قرار دادهاند. تقاضای بسیار زیاد برای ساعت‌های AP قیمت‌ این کالا را به طور قابل توجهی افزایش میدهد تا جایی که برای خرید یک مدل از این ساعت محبوب باید چندین دلار بپردازید. برند AP یا اودمار پیگه در سال 1875 توسط دو فرد به نام‌های جولز لوئیس آدمار و ادوارد پیگه تأسیس شد. این دو در دوران دانشگاه با یکدیگر آشنا شدند و پس از فارغ‌التحصیلی، در زمینه ساخت ساعت‌های مچی همکاری کردند. در تیم تشکیل شده، اودمار مسئول ساخت موتور و قطعات داخلی ساعت بود، در حالی که پیگه وظیفه طراحی بدنه و اجزای بیرونی را بر عهده داشت.

با تلاش و پشتکار این دو فرد، بالأخره به نتیجه مطلوب رسیدند و پس از تأسیس شعبه‌هایی در شهرهای برلین، لندن، پاریس و بوینس آیرس، ساعت‌های مچی این برند با نام اودمار پیگه یا AP در سراسر جهان شناخته شد. اودمار پیگه ساعت‌ مردانه و ساعت زنانه های بسیار لوکس و زیبایی تولید کردند. ساعت‌های AP یا ساعت ای پی به دلیل کیفیت بالا، در صنعت ساعت‌سازی سوئیس جایگاه ویژه‌ای دارند. این ساعت‌های مچی به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین ساعت‌های مچی جهان شناخته می‌شوند. این امر به دلیل استفاده از تکنیک‌های منحصر به فرد در ساخت و تولید این ساعت‌ها است. خرید ساعت اصل از این برند را با ضمانت به راحتی از گالری جواهریان انجام دهید.

هر برند معتبری قبل از خرید نیاز به رعایت یکسری نکات دارد تا بتوان بهترین خرید را انجام داد. ابتدا بهترین فروشگاه اینترنتی در این زمینه را پیدا نمائید و سعی کنید از فروشگاهی خرید را انجام دهید که با ضمانت محصول را به شما ارائه دهد. گالری جواهریان معتبر ترین فروشگاه اینترنتی با سال ها تجربه در این زمینه همواره محصولات اورجینال را به مشتریان محترم ارائه می نماید. کافیست رفرانس مورد نظر به همراه عکس محصول را از چت وب سایت ارسال نمائید تا در اسرع وقت قیمت ساعت به شما اعلام شود.

قیمت ساعت AP

همانطور که می دانید برند های مطرح دنیا ساعت هایی که روانه ی بازار می کنند بسیار با کیفیت و خوش ساخت هستند و از طرفی ارزش بسیار بالایی را دارند! امروزه در سطح کشور نمونه های فیک این ساعت بسیار زیاد می باشد که بعضاً به عنوان نمونه اصلی نیز به فروش می رسد. از این رو برای مطلع شدن از قیمت مدل های مختلف این ساعت می توانید با ما در تماس بوده و یا از چت سایت اقدام به ارسال رفرانس نمائید.

ساعت ای پی رویال اوک

Audemars Piguet بزرگترین موفقیت خود را در دهه 1970 با “رویال اوک” جشن گرفت. AP خط رویال اوک را با سرامیک، طلای صورتی، پلاتین، فولاد، تیتانیوم، طلای سفید و طلای زرد میسازد. همچنین ساعت هایی با ابعاد 33، 34، 37، 38، 39، 41، 42 و 44 میلیمتر تولید می کند. اکثر ساعت‌های AP Royal Oak دارای صفحه‌ای به سبک Grande Tapisserie با مربع‌های برجسته روی صفحه و جعبه‌ای هستند که دارای پیچ‌های آشکار است. در اینجا رایج ترین و شناخته شدهترین انواع مدل های محبوب و پر طرفدار ساعت ای پی زنانه و مردانه را به شما معرفی می کنیم. با شناخت این مدل ها بهتر می توانید در مورد انتخاب بهترین گزینه، تصمیم گیری نمایید.

نوار های ساعت به نظر میرسد که آنها یک گسترش مستقیم از خود قاب هستند زیرا از جایی که به قاب وصل می گردد تا گیره باریک می شود. با این حال، برخی از استادانه‌ترین ساعت‌های رویال اوک دارای صفحه اسکلتی هستند که اغلب از هر دو طرف ساعت قابل مشاهده است و با کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر تابش نور محافظت می‌شود. تاج رو به پایین نیز به جای یک جواهر، به شکل مهره‌ای است. خود قاب شبیه یک مهره 8 طرفه صنعتی بزرگ است که می‌توان آن را پیچ کرد. برخی از مدل های رویال اوک دارای نگین هایی در اطراف قاب هستند. طیف گسترده ای از رنگ های صفحه در خط رویال اوک استفاده می شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.