علمی و پزشکیکسب و کار جدید

قهوه موکا گانودرما برای دیابت را چگونه مصرف کنیم؟

گانودرما چیست؟

اولین گام برای آشنایی با تاثیر نوشیدن قهوه موکا گانودرما و درمان دیابت این است که بدانیم اصلا گانودرما چیست و چه خواصی دارد. گانودرما نوعی قارچ است که در مناقط استوایی قاره آسیا رشد می کند و این وفور رشد و تولید موجب شده تا طب سنتی شرقی همیشه برای درمان های بسیاری از ان استفاده کند. در سالیان اخیر هم که پای طب سنتی شرقی به ایران باز شد و توانست نتایج خوبی در پی داشته باشد، بسیاری از مردم برای ارتقای سلامت عمومی و تقویت سیستم ایمنی بدن از استفاده کردند. در حال حاضر یکی از همین محصولات پر طرفدار است.

قارچ گانودرما یک گیاه است که روی تنه درختان در شرق آسیا رشد می کند. این قارچ یک قارچ قرمز یا قهوه ای رنگ با پوسته ای سخت است. خواستگاه این گیاه شرق آسیا است اما به دلیل خواص معجزه آسای آن گانودرما را در سایر نقاط جهان نیز در گلخانه ها پرورش می دهند. ۴۰۰ فعال زیستی موجود در این قارچ سبب ایجاد خواص زیادی در خیلی از زمینه ها می شود. به طوری که بین آسیایی ها این قارچ به اکسیر جوانی معروف است و از گذشته دور در درمان بیماری ها نقش اساسی داشته است. گانودرما می تواند بیماری هایی چون سرطان، دیابت، پسوریازیس، پیسی، کبد چرب، مشکلات کلیوی و… را درمان کند.

قارچ گانودرما را چگونه مصرف کنیم؟

قارچ گانودرما نه طعم مطلوبی دارد و نه دارای بوی خوشایندی است. محصولات دکتر بیز دلیل وجود پوسته سختش حتی به راحتی قابل خوردن هم نیست. در تمام کشور های جهان به جز چین، کره و ژاپن گانودرما به صورت غیرمستقیم مصرف می شود. مصرف گانودرما به صورت ترکیب آن با خوردنی ها، دم کردنی ها و به خصوص به صورت پودر شده رایج ترین نوع مصرف آن است.

چگونه گانودرما پیدا کنیم تا بتوانیم آن را مصرف کنیم؟

این دقیقاً همان سوالی است که باید به آن توجه داشتهباشید! تمام گانودرما های موجود در بازار فیک و تقلبی بوده و پیدا کردن گانودرما اصل کار آسانی نیست. ممکن است گانودرما اصل هم باشد اما قسمتی که شما می خرید آن بخشی باشد که خواصی ندارد . اگر در آخر از تمام این هفت خوان جان سالم به در ببرید باید در نظر داشته باشید که مصرف مستقیم گانودرما به دستگاه گوارش به خصوص کبد آسیب می رساند. خوب پس حالا چه کار کنیم؟ ساده است؛ می توانید از قهوه گانودرما استفاده کنید. همانطور که گفته شد  بهترین روش مصرف گانودرما مصرف فرآورده های آن است. حالا باید پرسید کدام فرآورده؟ ما قهوه گانودرما را به دلیل خواص مضائف و جذب بهتر آن به شما پیشنهاد می کنیم.

گانودرما و دیابت نوع ۱

دیابت نوع ۱ یا دیابت وابسته به انسولین نوعی از دیابت است که در آن پانکراس به اندازه کافی انسولین ترشح نمی کند. این دیابت ممکن است هر کسی را گرفتار کند اما بیشتر در کودکان و جوانان شایع است.

قهوه مخصوص دیابت نوع ۱

به دلیل پایین بودن سن مبتلایان این بیماری احتمال فشار خون داشتن آنها نیز پایین است و بهتر آن است که کسانی که فشار خون ندارند از قهوه سوپریم گانودرما استفاده کنند. این بهترین رابطه گانودرما و دیابت نوع یک است. در ادامه در مورد گانودرما و دیابت نوع ۱ یا به طور کل دیابت و‌ گانودرما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

گانودرما و دیابت نوع ۲

دیابت نوع ۲ ، دیابت شیرین یا دیابت بزرگسالی نوع دیگری از دیابت است. ۹۰ درصد افراد مبتلا به دیابت به نوع ۲ آن و تنها ۱۰ درصد افراد بیمار به نوع ۱ دیابت و دیابت بارداری مبتلا هستند.

کدام قهوه برای دیابت نوع ۲؟

از عوارض این بیماری ابتلا به فشار خون بالا است از آن سو کسانی که فشار خون بالا دارند بهتر است از قهوه گانودرما موکا برای دیابت استفاده کنند. پس می توان گفت گانودرما و درمان دیابت نوع ۲ با حضور قهوه موکا امکان پذیر است.

گانودرما و دیابت نوع  2/ گانودرما چگونه دیابت را درمان می کند؟

راجب گانودرما و دیابت نوع ۲  گفته شده است که به تازگی آنزیم هایی در قارچ گانودرما کشف شده است که این آنزیم ها می ‌توانند میزان قند خون را کاهش دهند و این گونه است که درمان دیابت با قهوه گانودرما میسر می گردد.  همان طور که پیشتر نیز ذکر کردیم گانودرما موکا و دیابت نوع ۲ زوج مناسبی هستند پس بهتر است برای درمان دیابت با گانودرما از آن مصرف شود. همچنین تحقیقات نشان میدهند که تاثیر گانودرما بر دیابت نوع ۲ این گونه است که پس از گذشت ۳۰ روز میزان قند خون به نصف کاهش پیدا خواهد کرد.

مضرات قهوه گانودرما

 شایان ذکر است که بگوییم مضرات قهوه گانودرما خوابی بیش نیست. این یک محصول گیاهی است و ضمن جلوگیری از پیشرفت بیماری هیچ مشکلی در بدن به وجود نمی آورد. پس اگر به دنبال درمان قطعی دیابت با طب سنتی هستید داروی گیاهی گانودرما را از یاد نبرید.

تاثیر گانودرما بر دیابت

کاهش عوارض درمان های شیمیایی: بیماران مبتلا به دیابت تا سالهای زیادی مجبور به استفاده از دارو های شیمیایی هستند. این دارو ها عوارضی چون خطر ابتلا به سکته مغزی یا قلبی، چاقی یا عارضه های کلیوی را به دنبال دارند که مصرف دارویی گانودرما تا حد زیادی این مشکلات ر کاهش می دهد.

کمک به پانکراس: تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت تنها این نیست که گانودرما نقش انسولینی دارد بلکه او در بدن به کمک پانکراس نیز خواهد رفت و او را در تامین انسولین مورد نیاز بدن یاری خواهد داد.

نکته: بهتر است قهوه گانودرما برای درمان دیابت در کنار دارو های شیمیایی استفاده شود. همچنین گانودرما برای دیابت (چرا که یک گیاه دارویی است) به مدت زمان بیشتری برای درمان نیازمند خواهد بود.

محصولات دکتر بیز برای دیابت

شاید برای تان سوال پیش بیاید که آیا تنها قهوه برای دیابت موثر است؟ گانودرما دیابت رابطه خوبی باهم دارند اما محصولات دیگری نیز به این منظور وجود دارد. پکیج دیابت شامل این موارد است:

قهوه سوپریم یا موکا + سبوس برنج + سیر سیاه دکتر بیز

دیابت و گانودرما

امروزه افراد به دلیل عدم رعایت اصول تغذیه و فعالیت بدنی کمتر در معرض انواع و اقسام بیماری ها قرار دارند. از جمله بیماری های شایع به ویژه در بین قشر میانسال و کهنسال دیابت یا قند خون می باشد. بیماری قند خون یا دیابت خود زمینه ساز بیماری ها و امراض مختلف بوده و از این رو افراد مبتلا به دنبال کنترل و درمان این بیماری هستند. برای کنترل قند خون در کنار مصرف داروهای شیمیایی می توان از مواد غذایی کاهش دهنده قند خون بهره برد. عصاره از جمله محصولات کاهش دهنده قند خون یا دیابت می باشد.

تاثیر گانودرما بر دیابت

همان طور که می دانید دیابت به دو دسته کلی نوع یک و دو تقسیم بندی می شود. دیابت نوع یک بر اثر کاهش قدرت بدن در تولید انسولین به وجود می آید که نقش اصلی در تنظیم گلوکز یا قند خون دارد. ترکیبات موجود در عصاره گانودرما با تحریک لوزالمعده که منبع تولید انسولین است منجر به افزایش تولید انسولین می شود. وجود انسولین کافی در خون به جذب گلوکز اضافی بدن توسط اندام ها می گردد.

در دیابت نوع دوم در بدن انسولین وجود دارد اما با این حال سلول های بدن توانایی جذب و دفع گلوکز خون به مقدار لازم را ندارند. عصاره گانودرما حاوی آنزیم های مفید است و با تقویت بدن و پیوند میان انسولین و سلول ها منجر به جذب قند خون می شود. با توجه به تاثیرات مثبت مصرف گانودرما برای دیابت متخصصین تغذیه و نیز پزشکان استفاده از این عصاره مفید را به بیماران خود توصیه می کنند.

طریقه مصرف گانودرما برای دیابت

نظر به تاثیرات مثبت عصاره گانودرما بر روی بدن و در جهت کاهش امراض و بیماری های مختلف این محصول با کیفیت به طرق مختلف در رژیم غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر گانودرما در قالب پودر گانودر و در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد. کسانی که به دنبال مصرف گانودرما در جهت تنظیم قند خون هستند باید درباره طریقه درست مصرف این ماده مفید کسب اطلاع نمایند. بهترین استفاده از آن در قالب قهوه می باشد. همچنین می توان از مخلوط پودر گانودرما با عسل، چای و یا شیره انگور به شکل دمنوش بهره برد.

از نکات مهم در مصرف گانودرما برای درمان دیابت یا قند خون مصرف این عصاره به مقدار استاندارد می باشد. مصرف گانودرما بهتر است از یک گرم در روز شروع شده و به تدریج بر مقدار آن افزوده شود. میزان مصرف روزانه گانودرما طبق نظر کارشناسان بین ۱ تا ۶ گرم می باشد. برای درمان قند خون یا دیابت باید گانودرما قبل از وعده های غذایی و با معده خالی مورد استفاده قرار گیرد. البته برای مصرف هر نوع داروی گیاهی از جمله گانودرما جهت کاهش قند خون و بیماری های دیگر باید با پزشک متخصص مشورت نمود.

قهوه و درمان دیابت در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته است. گانودرما قهوه و درمان دیابت توانسته نتایج مثبتی داشته باشد که در ادامه درباره اش بیشتر میخوانیم

درباره قهوه و درمان دیابت بیشتر بدانیم

شاید شما هم تا به حال درباره مصرف قهوه و درمان دیابت شنیده باشید ولی هنوز درباره آن مطمئن نیستید. ما می خواهیم با توجه به خواص گانودرما همین مهم را بررسی کنیم تا ببینیم از انواع قهوه های گانودرما می توان برای درمان دیابت استفاده کرد یا خیر؟

قهوه و درمان دیابت

با بیس و پودر قهوه تهیه شده و بدون هر گونه افزودنی و شکر مصنوعی به صورت کاملا ارگانیک و طبیعی در بازار موجود است. این کیفیت موجب شده تا قرص قهوه و درمان دیابت یکی از ترندهای مهم پزشکی مدرن برای انواع بیماری های قند باشد. همانطور که می دانید بیماری دیابت خود دو نوع دارد. در دیابت نوع یک اندام پانکراس بدن اصلا انسولین تولید نمی کند و همین مهم موجب می شود تا عملکرد عمومی و کلی بدن مختل شود. دیابت نوع ۱ بین کودکان  و نوجوانان بسیار شایع است. دیابت نوع ۲ نیز به دلیل تولید ناکافی و نامناسب انسولین در پانکراس است. در نتیجه به دلیل این میزان ترشح پایین باید حسابی فرد دیابتی مراقب بدن و سلامت خود، وعده های غذایی، میزان قند و کربوهیدرات دریافتی اش باشد. اما دراین میان تاثیر قهوه و درمان دیابت چیست و باید چگونه از قهوه های گانودرما مصرف کرد؟

اهمییت و تاثیر مصرف قهوه و درمان دیابت

تا اینجا متوجه شدیم که به دلیل نوع عملکرد و ترشح انسولین در بیماران دیابتی، بدن این افراد نمی تواند قند خون را کنترل کند؟ در این میان نقش نوشیدن قهوه چیست؟

خوب است بدانید که برای بیماران دیابتی اگر قند به صورت مستقیم و یا از طریق مصرف هر نوع ماده غذایی یا نوشیدنی وارد بدن شود و از میزان قابل قبول برای بدن بیشتر باشد، اعضا و ارگانهای داخلی بدن نمی توانند عملکرد خوبی داشته باشند و کنترل قند خود را به نوعی از دست می دهند. در این میان مصرف گانودرما به دلیل ترکیبات ویژه اش به شدت توصیه می شود.

بر اساس روایت های طب شرقی از موادی تشکیل شده که می تواند سلول های خود ایمنی را تقویت کرده و از سوی دیگر به دلیل انسولین موجود در ترکیباتش به سرعت بر روی کبد تاثیر مثبت می گذارد. به این ترتیب مصرف به سلول های فرد دیابتی کمک می کند تا بتواند میزان قند خون را کاهش داده و آن را به صورت گلیکوژن ذخیره کند. از سوی دیگر خوب است بدانید که از ماده دیگری به نام پلی ساکارید تشکیل شده و می تواند علاوه بر افزایش سطح انسولین، گلوکز را افزایش داده و منجر به بیشتر شدن متابولیسم بدن یا همان سوخت و ساز شود

چه افرادی باید از قهوه موکا گانودرما استفاده کنند ؟

مطمعنا زمان هایی رسیده است که  تکرر ادرار ،تشنگی شدید ، احساس گرسنگی مفرط ، خستگی ، تاری دید و یا احساس گزگز در پاها و دست ها داشته ایم.در نگاه و باور اول تصور کرده ایم یک انفولانزای معمولی و زودگذر است .متاسفانه بیشتر این علائم نشان دهنده داشتن دیابت است .اما نگران نباشید برای حل این مشکلات و رفع بیماری  درمانی وجود دارد .راحت ترین روش که بسیار تاثیر گذار و مفید است استفاده از قهوه موکا گانودرما برای دیابت است.