عمومیکسب و کار جدید

معرفی و خرید گاز رو میزی اخوان از فروشگاه مرکزی

یکی از بهترین و معروف ترین برندهای گاز صفحه ای توکار، اخوان جم است که این برند معروف با قطعات ایتالیایی، بهترین قیمت و بیشترین تخفیف، گاز رومیزی را در اختیار شما قرار میدهند. در ادامه مطلب به یک آشنایی کامل و انواع مختلف آن میپردازیم، ما را تا آخر این مبحث همراهی کنید.

بهترین گاز رومیزی اخوان | پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان | قیمت گاز رومیزی اخوان

با اجاق گاز رومیزی اخوان جم آشنا شوید

می دانیم که قلب هر خانه ای، آشپزخانه آن خانه است. از آن جایی که آشپزخانه ها یکی از محل های پر تردد و پر استفاده در منازل هستند، می بایست از وسایل و تجهیزات شیک و در عین حال مرغوب در آن ها استفاده کنید.

یکی از این وسایل که انتخاب درست آن، هارمونی زیبایی به خانه و آشپزخانه شما می بخشد، اجاق گاز صفحه ای است. برند اخوان یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین برند های ایرانی بوده که دارای متنوع ترین، زیبا ترین و در عین حال مرغوب ترین گازهای رو میزی است.

گاز های اخوان در بین دیگر برند های موجود در بازار، از ویژگی های منحصر به فردی مانند جنس استیل 304 ضد زنگ و ضد خش و شیشه  مقاوم در برابر ضربه و حرارت که در ساخت آن به کار رفته  برخوردار هستند. استیل به کار رفته در گاز رو میزی اخوان، ضخامت مناسب، پوشش درخشندگی بالا و دائمی دارد که با شست و شوی مداوم از بین نمی رود.

نکته قابل تامل در مورد گاز شیشه ای اخوان این است که جنس شیشه که  در آن  استفاده میشود،ضد خش و لک بوده و کیفیت و مرغوبیت آن به صورتی است که رضایت مشتریان را در پی دارد.

شعله های اجاق گاز رو میزی

گاز رو میزی اخوان در تعداد شعله ها هم دارای تنوع است که مشتریان با توجه به میزان مصرف خود می توانند یکی از آن  ها را انتخاب کنند.

گاز های رو میزی اخوان که جنس شعله آن از چدن نسوز و مقاوم که سبک سناتور ایتالیا است، دو شعله، سه شعله، چهار شعله، پنج شعله و همچنین شش شعله طراحی شده اند.

گاز رومیزی استیل

همانطور که قبلا به آن اشاره کردیم، اخوان گازهای رو میزی خود را در در سه مدل استیل، شیشه ای و استیل – شیشه ای طراحی کرده است که یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین آن ها، گاز صفحه ای استیل اخوان به شمار میرود.

استیل به کار رفته در طراحی این اجاق گاز ، در برابر زنگ زدگی و خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار است. پس در هنگام استفاده از اجاق گاز صفحه ای اخوان، از بابت اکسید شدن استیل رویه آن به علت  گذر زمان، نگران نباشید.

از دیگر ویژگی هایی که موجب شده  تا برند اخوان طرفداران زیادی را در بین مصرف کنندگان پیدا کند، استیل به کار رفته در آن است  که  دارای مقاومت بالایی در برابر خط و خش های احتمالی که  در طول زمان  موجب می شود تا گاز رو میزی زیبایی اولیه خود را از دست دهد، دارد.

گاز شیشه ای اخوان

گاهی این تصور برای افراد پیش میاید که گاز های شیشه ای از مقاومت کم تری برخوردار هستند و احتمال شکستگی و خط و خش در آن ها بالا است.

اما باید بگوییم که شیشه به کار رفته در محصولات اخوان، شات آلمان بوده و از مقاومت بالایی در برابر ضربه دیدگی، خط و خش و حرارت بر خوردار بوده وهم چنین این ویژگی های منحصر به ، آن را تبدیل به گزینه ای ایده آل و مرغوب در بازار ایران نموده است.

بهترین گاز رومیزی اخوان | پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان | قیمت گاز رومیزی اخوان

از سوی دیگه باید بدانید که گاز توکار اخوان دارای 4 نوع مختلف است. این نمونه ها هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند که می توانند نیازهای گوناگون و سلایق متنوع مشتریان را برطرف نمایند.

گاز رومیزی ونوس  V:

این گاز که بیشترین توجه را به خود اختصاص داده دارای سر شعله Sabaf  ساخت کشور ایتالیا با راندمان 25 درصد بالاتر از حد استاندارد و آلایندگی کمتر در بازار عرضه میشود.

اجاق گازهای صفحه ای مدل  HighEfficiency  :

اجاق گازهای صفحه ای با شعله پخش کن های HE  سری جدید ایتالیایی با راندمان 25 درصد پایین تر از حد استاندارد و آلایندگی کمتر این امکان را به شما می دهد تا متناسب نیازتان انتخاب خود را انجام دهید.

گاز توکار اخوان جمZ   :

قطعات این نوع اجاق گاز ساخت کشور ایران با کد Z  در بازار عرضه میشود و دارای راندمان احتراق معمولی همراه با 18 ماه گارانتی شرکت اخوان و خدمات پس از فروش گسترده متناسب با آشپرخانه های امروزی است.

سری گیتا   Gi:

و در نهایت هم سری گیتا   Gi است که ساخت کشور ایران میباشد دارای با 18 ما گارانتی با راندمان احتراق معمولی ,  شکیل و با عمر طولانی توجه سازندگان را به خود جذب کرده است.

مقایسه ویژگی های فنی و ساختاری گاز رو میزی اخوان با دیگر محصولات مشابه

تفاوت بین گاز رو میزی اخوان با دیگر محصولات مشابه آن در بازار، تنها محدود به تفاوت بین متریال به کار رفته و طراحی آن نیست.

گاز های رو میزی شیشه ای، استیل و شیشه – استیل اخوان، از راندمان حرارتی بالایی نسبت به سایر محصولات مشابه برخوردار هستند که قطعات به کار رفته در آن ها با کیفیت تر و مرغوب تر از سایرین است و دارای ترموکوپل فوق سریع ، فندک اتوماتیک میباشد .محافظ این نوع محصول از جنس چدن با ترانز استاندارد

 یکی ازمحبوب ترین و پر طرف دار ترین کارخانه های محصولات خانگی در ایران با پیش از 40 سال سابقه و تجربه درخشان در زمینه های تولید محصولات اشپزخانه که شامل؛ گاز رومیزی، سینک ظرف شویی، هود آشپزخانه ، فر توکار میشود، کارخانجات صنعتی اخوان جم است.

لازم به ذکر است  بدانید محصولات این برند معروف،  در فروشگاه مرکزی (اخوان جم) با بهترین شرایط به فروش میرسد ،  و دارای 18 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.همچنین شما میتوانید  با مشاهده کردن سایت  www.akhavanjam.ir  با تمامی محصولات  این شرکت  آشنا شده و مطابق با نیاز، سلیقه و بودجه ای که دارید، محصول مورد نظر را انتخاب و در نهایت آن را خریداری  کنید. گروه صنعتی اخوان همواره در تلاش است تا با تولید کالا های مرغوب، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

 

منبع : ilna