اجتماعیکسب و کار جدید

ست کردن کفش جردن با شلوار جین

 کفش جردن را باید با چه شلواری بپوشیم؟

کفش جردن به عنوان یکی از کفش‌های پرطرفدار در تمام تاریخ برند نایکی است که از اواخر دهه 1980 میلادی با پوشیدن مایکل جردن بسکتبالیست، وارد عرضه جهانی شد. این کفش پرطرفدار که به صورت اختصاصی برای بازی بسکتبال طراحی شده بود، با حفظ طراحی اولیه، چندین مدل، طرح و رنگ متنوع را در طول 40 سال حضور خود در بازار فروش جهانی، وارد عرصه کرده است. اگر شما هم از طرفداران این مدل کفش باشید، احتمالاً برایتان سوال پیش خواهد آمد که کفش جردن را با چه شلواری بپوشیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا:

  • توضیح دهیم با کفش جردن چی بپوشیم بهتر است؟
  • سپس بگوییم کفش جردن را با چه شلواری بپوشیم و
  • بهترین روش ست کردن کفش جردن با لباس را به شما آموزش دهیم.
  • روش خرید کفش جردن اصلی و همچنین کفش های ورزشی دیگر مثل اصل آشنا شوید.

عکس کفش جردن اصل‬‎ | قیمت کفش جردن پسرانه | قیمت کفش جردن دخترانه‬‎

با کفش جردن چی بپوشیم؟

بدون شک، پاسخ سوال کفش جردن را با چه شلواری بپوشیم، بخشی از سوال با کفش جردن چی بپوشیم است. باید بگوییم که ست کردن شلوار، سخت‌ترین قسمت در ست کردن کل پوشش با کفش جردن است. به محض اینکه شلوار خود را انتخاب کنید، انتخاب دیگر لباسها از جمله بلوز، کلاه یا جوراب و همچنین اکسسوریهای لباس به سادگی هرچه بیشتر انجام خواهد شد.

می‌پرسید کفش جردن را با چه شلواری بپوشیم؟ تا چند سال قبل، اگر می‌پرسیدید کفش جردن را با چه شلواری بپوشیم پاسخ به لباس بسکتبال و شلوار جین گشاد خلاصه میشد. اما امروزه، با تغییرات بسیار زیاد مد و نحوه لباس پوشیدن و افزایش ترکیب استایل کژوال و رسمی، پاسخ این سوال که با کفش جردن چی بپوشیم، کمی طولانی‌تر خواهد بود. بدون شک، همیشه بهترین پاسخ برای سوال کفش جردن را با چه شلواری بپوشیم، شلوار جین است، اما سوال اینجاست که:

 چه مدل شلوار جینی با کفش جردن بپوشیم؟

اولین طرفداران کفش ایر جردن در میان مردم عادی، سیاه پوستانی بودند که به آهنگ رپ گوش می‌دادند و به لباسهای اورسایز علاقه‌مند بودند. این سبک لباس پوشیدن، در همان زمان بود تولید اولین سری کفش جردن بود که وارد بازار شد. هنوز هم پس از گذشت این همه سال، می‌توانیم به طور قطع بگوییم، بهترین شلوار برای پوشیدن با کفش جردن، شلوارهای جین بگ و گشاد است.

 به جز جین کفش جردن را با چه شلواری بپوشیم؟

در دنیای مد امروزه که محدودیت‌های گذشته به طور کامل بی‌معنی شده‌اند پاسخ سوال شما که کفش جردن را با چی بپوشیم حتی می‌تواند لباس عروس باشد! بنابراین بهتر است خود را محدود به قوانین قدیمی دنیای مد نکرده و به دنبال پیدا کردن استایل مخصوص خود و معرف شخصیتتان بروید. به جز شلوار جین، کفش جردن را می‌توانید با انواع جاگرها و شلوارهای ورزشی، شلوارکها و یا حتی دامنهای کژوال کوتاه بپوشید.

 نکات مهم در ست کردن لباس با کفش جردن

در بررسی پاسخ این سوال که کفش جردن را با چه شلواری بپوشیم، فهمیدیم که هیچ محدودیتی در انتخاب نوع شلوار برای پوشیدن با کفش جردن وجود ندارد. شما می‌توانید کفش جردن را با هر شلواری بپوشید، آنچه اهمیت خواهد داشت، ست کردن درست لباس و وجود تناسب کلی در کلیت پوشش شما است. به عنوان مثال، در انتخاب ترکیب رنگ مناسب کفش که با کلیت لباسهای شما هماهنگ باشد، دقت کنید.

 بهترین روش خرید کفش جردن اصل در ایران چیست؟

هرچه ابعاد یک محصول تولید شده در یک برند بزرگتر باشد، تعداد احتمالات تولید محصول تقلبی نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین بهتر است برای اطمینان از اصل بودن کفش جردن مورد نظر خود، برای خرید به نمایندگیهای رسمی فروش برند نایک در سراسر دنیا و یا سایت رسمی نایک مراجعه کنید. با توجه به عدم امکان دسترسی مستقیم برای کاربران ایرانی، می‌توانید خرید خود را به کمک یک واسطه معتبر از یک سایت کفش جردن، به ثبت برسانید.

برای این منظور، مجموعه آفلند به دو روش ساده با امکان خرید مستقیم، پرداخت ریالی، ترخیص گمرکی و ارسال به درب منزل در ایران، خرید شما از سایت کفش جردن را به ثبت خواهد رساند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از گشتن به دنبال پاسخ کفش جردن را با چه شلواری بپوشیم، به این فکر بیفتید که چطور می‌توان کفش جردن اصلی را با بهترین قیمت خریداری کرد.

آموزش جامع استایل کفش جردن با شلوار جین برای آقایان

    آموزش جامع استایل کفش جردن با شلوار جین برای آقایان : امروزه، جردن ها خیلی بیشتر از کفش های بسکتبال هستند. آنها یک کفش اصلی نمادین هستند که مظهر استایل خیابانی هستند و برای همه از بازیکنان و طرفداران گرفته تا کتانی‌ها و آقایان شیک جذاب هستند. بنابراین، در حالی که هنوز آن‌ها را در کنار شلوارک خواهید دید، به همان اندازه احتمال دارد که آنها را با یک شلوار جین در خیابان ببینید.

    البته، پوشیدن جردن با شلوار جین می تواند سخت تر از آن چیزی باشد که به نظر می رسد. از این گذشته، جنبه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند سبک، رنگ. بنابراین، برای کمک به شما در ایجاد ترکیبی عالی از لباس‌های معمولی و جذاب، این راهنمای نحوه پوشیدن لباس‌های جردن با شلوار جین را ایجاد کرده‌ایم.

شلوار جین جذب را انتخاب کنید

با توجه به ظاهر عموماً درشت، جوردن ها وقتی با شلوار جین باریک ست می شوند، بهترین ظاهر را دارند. با ایجاد حس تعادل بین کفش و شلوار، یک برش باریک ظاهری مکمل به دست خواهد آورد. البته، در حالی که شلوار جین باریک اغلب بهترین است، آنها تنها گزینه شما نیستند. مدل‌های صاف و لاغر نیز می‌توانند خوب عمل کنند، به شرطی که آنها را با لباسی که در نیمه بالایی بدن خود می‌پوشید، متعادل کنید.

اجازه دهید جردن شما برجسته باشد

کفش‌های جردن با طرح‌ها و رنگ‌های فوق‌العاده‌شان به گونه‌ای ساخته شده‌اند که برجسته باشند. بنابراین، مطمئن شوید که به آنها اجازه دهید این کار را با یک لباس ساده با اشکال کلاسیک، مواد ساده و رنگ های خنثی انجام دهند. انجام این کار کمک می کند مطمئن شوید که لباس های شما برای جلب توجه رقابت نمی کنند و همه نگاه ها به کفش های ورزشی قاتل شما می ماند.

رنگ را در ذهن داشته باشید

جردن ها در انواع رنگ ها و الگوهای قابل توجه وجود دارند. در حالی که این می تواند یک استایل بیانیه عالی ایجاد کند، همچنین می تواند انتخاب یک لباس را دشوارتر کند. از این گذشته، هیچ مرد خوش سلیقه ای نمی خواهد با کفش های کتانی با رنگ های جسورانه اش درگیر شود. برای اطمینان از اینکه ظاهر کلی شما به اندازه کفش‌هایتان جذاب است، از رنگ‌های خنثی مانند سرمه‌ای، سیاه، سفید و خاکستری استفاده کنید.

شلوار جین تنگ + جردن

ترکیب جوردن ها با شلوار جین تنگ راه بسیار خوبی برای دستیابی به ظاهری مدرن است. نکته کلیدی برای از بین بردن این ترکیب این است که مطمئن شوید شلوار جین شما نزدیک ساق پا قرار می گیرد، بدون اینکه ظاهری به پوست چسبیده یا اسپری شود. هر دو شلوار جین تنگ مشکی و سفید می توانند انتخاب های بسیار شیکی داشته باشند، به خصوص وقتی که با یک ژاکت غیر رسمی و ژردن های جسور ست شوند.

شلوار جین باریک + جردن

شلوار جین باریک به لطف شبح ساده خود، اغلب بی دردسرترین سبک برای همدستی با جوردن ها است. آنها نه تنها با جوردن‌های کلاسیک و کلفت‌تر متعادل به نظر می‌رسند، بلکه مکمل سبک‌های مدرن‌تر و باریک‌تر نیز هستند. علاوه بر این، از آنجایی که شکل آنها ظریف است، آزادی را برای پوشیدن انواع سبک ها در بالا فراهم می کند. بنابراین، چه بخواهید یک تی شرت سایز بزرگ یا یک پیراهن باریک و کت بلیزر مناسب را بچرخانید، می توانید با اطمینان این کار را انجام دهید.

شلوار جین راسته + جردن

شلوار جین راسته با جوردن می‌تواند ظاهری آرام و عالی ایجاد کند که برای آخر هفته‌ها عالی است. اما، اگر این شلوار را با تاپ‌های متوسط ​​یا بلند می‌چرخانید، حتما آن‌ها را داخل آن بپوشانید. به هر حال، پس از اینکه کفش‌های کتانی‌تان را به‌خاطر آن‌ها آب‌پاشید، می‌خواهید شیک به نمایش درآیید. همچنین، اطمینان از اینکه شلوار جین شما بیش از حد گشاد نیست، ضروری است، در غیر این صورت ممکن است این خطر را داشته باشید که درهم و برهم و قدیمی به نظر برسید.