علمی و پزشکیکسب و کار جدید

بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل در رشته معماری

به گزارش مجله های بزرگ عربی زبان «موعود» و «موضوع» کشور امارت در حال ساخت دانشگاه های تاپ معماری می باشد که از این 10 دانشگاه برتر نام برده شده الهام گرفته و در آینده از اساتید این دانشگاه ها دعوت خواهد شد اگر دانشجوی رشته معماری هستید این مقاله را ازدست ندهید.

تعداد زیادی دانشگاه برای تحصیل در رشته معماری در دنیا وجود دارد که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. و مهم نیست که کجا می خواهید تحصیل کنید، تعداد زیاد دانشگاه ها شما را در انتخاب دانشگاه مناسب خود دچار مشکل می کند. پس از تحقیق در منابع و بررسی های فراوان. در این مقاله لیستی از بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل در رشته معماری را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر واقعاً می خواهید در بین بهترین ها باشید. این ده دانشگاهی هستند که باید در آنها شرکت کنید.

ده دانشگاه برتر رشته معماری

رتبه بندی سالانه QS جهانی “QS-Quacquarelli Symonds” یکی از بهترین استانداردها برای ارزیابی دانشگاه ها در نظر گرفته می شود. این شاخص 51 موضوع مختلف را پوشش می دهد. این دانشگاه ها در سراسر جهان را بر اساس شهرت علمی و تأثیر تحقیقاتی رتبه بندی می کند. در واقع، این لیست نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. موسسه فناوری ماساچوست در ایالات متحده برای سومین سال متوالی در رتبه اول باقی ماند. در اینجا لیستی از ده دانشگاه برتر در این رتبه بندی آمده است:

بهترین دانشگاه برای رشته معماری در تهران | بهترین دانشگاه معماری | بهترین دانشگاه های معماری

     موسسه فناوری ماساچوست آمریکا

موسسه فناوری ماساچوست در بین بهترین دانشگاه های جهان برای تحصیل در رشته معماری رتبه اول را دارد. دانشکده معماری این موسسه اولین دانشکده در نوع خود در ایالات متحده بود. این کالج در سال 1865، 4 سال پس از تأسیس مؤسسه تأسیس شد.

این کالج از دیرباز در آوردن مدرنیته به ایالات متحده نقش داشته است. او با مطالعه ساخت بسیاری از ساختمان ها و برج های مدرن اعتبار داشت. در هر کلاس فقط 25 دانش آموز وجود دارد که امکان آموزش و توجه به دانش آموز را به بهترین نحو فراهم می کند. MIT به دلیل ارائه محیط آموزشی بی نظیر به دانشجویان خود مشهور است. این کلاس های کوچک بحث بین دانش آموزان و معلمان را غنی می کند.

دانشکده معماری بارتلت، انگلستان دانشکده معماری بارتلت یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته مهندسی است.

مدرسه معماری بارتلت در بریتانیا پس از موسسه فناوری ماساچوست در رتبه دوم قرار دارد. این مدرسه در سال 1947 تاسیس شد و ادعا می کند که اولین مدرسه معماری در انگلستان است. به دلیل دانشکده هایی که برای تحقیقات تجربی و اصلی شناخته شده است. و توسعه آن از روش های ساخت و ساز معماری. جای تعجب نیست که یکی از بهترین دانشگاه های جهان است.

کارکنان این مدرسه از موفق ترین کارکنان در تحقیقات معماری در جهان هستند. آنها تحقیقات پیشگامانه ای انجام داده اند و ساختمان های مدرن بسیاری ساخته اند که جوایزی را در سراسر جهان دریافت کرده اند. در جدیدترین سرشماری تعالی تحقیقاتی انگلستان. دانشکده معماری در مدرسه بارتلت از نظر قدرت تحقیقاتی در رتبه اول قرار دارد. در حالی که، 91 درصد از تحقیقات ارائه شده دارای رتبه «پیشرو در جهان» یا «به لحاظ بین المللی عالی» بود.

دانشگاه صنعتی دلفت، دانشگاه صنعتی دلفت هلند

این دانشگاه که مقر آن در هلند است رتبه سوم خود را در رتبه بندی معماری حفظ کرده است. دانشکده معماری دانشگاه صنعتی دلفت با 3000 دانشجو یکی از بزرگترین دانشکده های جهان است. دانشجویان چند ملیتی آن در گروه‌های بین‌رشته‌ای کار می‌کنند تا راه‌حل‌هایی برای مسائل تحقیقاتی معماری بیابند. تحقیقات کارشناسی ارشد او دشوار است، اما گروهی از دانشجویان روی یک تحقیق کار می کنند.

این دانشگاه در 8 ژانویه 1842 توسط ویلیام دوم به عنوان یک آکادمی سلطنتی تأسیس شد. هدف اصلی آن آموزش کارمندان دولتی برای کار در جزایر شرقی هلند بود. این مدرسه برنامه های درسی پژوهشی و آموزشی خود را در طول زمان گسترش داده است. این مدرسه در سال 1864 تبدیل به یک مدرسه هنرهای کاربردی شد. در سال 1905 شامل یک موسسه فناوری شد که آن را به یک دانشگاه کامل تبدیل کرد. در سال 1986 نام خود را به دانشگاه صنعتی دلفت تغییر داد.

موسسه فناوری فدرال سوئیس، سوئیس، یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته مهندسی است.

موسسه فناوری فدرال سوئیس در سوئیس یکی از معتبرترین موسسات در زمینه معماری است. دپارتمان معماری در سال 1854 تاسیس شد و شامل 2000 دانشجو است. موفقیت و شهرت خوب این موسسه به دلیل نتایج آموزشی و پژوهشی چشمگیر آن است. این موسسه تحقیقات خود را بر روی مسائل زیست محیطی در مقیاس وسیع متمرکز کرده است.

این موسسه گسترش تخصص علمی و انتقال آن به نسل آینده را دلیل وجود خود می داند. به همین دلیل، موسسه در حال توسعه فعالیت های پژوهشی و آموزشی خود به طور کلی است. در عین حال، برخی از مناطق کلیدی مورد علاقه خاص برای آینده سوئیس را حفظ می کند. کار تحقیقاتی پایه و اساس موفقیت مؤسسه به عنوان یک کل و به ویژه برای تحقیقات با هدف حل چالش های جهانی است. این همکاری بین رشته ای را در تمام زمینه های کار استراتژیک ترویج می کند. بنابراین ترجمه یافته های تحقیقات نظری به برنامه های کاربردی دنیای واقعی افزایش می یابد.

دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، آمریکا

دانشگاه کالیفرنیا، برکلی به دلیل تحقیقات و تشویق طراحی مستقل شناخته شده است. مدارک معماری بر مولفه های زیبایی شناختی، فرهنگی و فنی طراحی تمرکز دارند. به دلیل وجود دانشکده ها، اساتید برنده جایزه، متفکران و طراحان مبتکر، قابل درک است که چرا یکی از بهترین دانشگاه های جهان است.

برکلی در میان بهترین دانشگاه های جهان قرار دارد و یکی از اعضای موسس انجمن دانشگاه های آمریکا است. این دانشگاه میزبان چندین موسسه تحقیقاتی پیشرو متخصص در علم و معماری است. این دانشگاه سه آزمایشگاه ملی در برکلی، لیورمور و لوس آلاموس تأسیس کرده است و نقش برجسته ای در بسیاری از پیشرفت های علمی داشته است. از جمله کشف 16 عنصر شیمیایی علاوه بر اکتشافات در علوم کامپیوتر و ژنتیک.

     دانشگاه هاروارد آمریکا دانشگاه هاروارد یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته مهندسی است.

بسیاری از معماران مشهور و تأثیرگذار از دانشکده طراحی و معماری هاروارد فارغ التحصیل شده اند. دپارتمان معماری برای اولین بار در سال 1864 دانشجویانی را در دانشگاه هاروارد پذیرفت. امروزه این دپارتمان بسیار متنوع است و دارای جامعه ای منحصر به فرد است که با کاوش در روش های جدید تفکر، همکاری را تقویت می کند. دانشگاه هاروارد همچنین یکی از اعضای موسس انجمن دانشگاه های آمریکا است. این دانشگاه همچنین یک دانشگاه تحقیقاتی برجسته با فعالیت تحقیقاتی بسیار بالا و برنامه های دکتری جامع در هنر، علوم، معماری و پزشکی است.

برای بیش از سه قرن و نیم. فارغ التحصیلان هاروارد به طور خلاقانه و قابل توجهی به جامعه، هنر و علوم، تجارت، و امور ملی و بین المللی کمک کرده اند. فارغ التحصیلان دانشگاه هاروارد شامل هشت رئیس جمهور ایالات متحده، 188 میلیاردر زنده و 79 برنده جایزه نوبل هستند. دانشجویان و فارغ التحصیلان هاروارد 108 مدال المپیک (شامل 46 مدال طلا) کسب کرده اند. آنها شرکت های معتبر زیادی را در سراسر جهان تاسیس کرده اند.

دانشکده معماری منچستر، انگلستان

مدرسه معماری منچستر نتیجه همکاری نوآورانه بین دانشگاه متروپولیتن منچستر و دانشگاه منچستر است. ما دو مدرسه معماری را با بیش از 100 سال تجربه آموزشی ادغام کردیم. ایجاد یکی از بزرگترین دانشگاه ها برای تحصیل معماری در انگلستان است. شما به عنوان یک دانشجوی معماری از امکانات هر دو موسسه مانند کتابخانه ها، مجموعه های کامپیوتری، کارگاه ها، رسانه ها و موارد دیگر بهره مند خواهید شد.

این مدرسه به دلیل تنوع و کیفیت کار و موفقیت دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شهرت دارد. این در ارزیابی مدارس توسط نهادهای حرفه ای بریتانیا منعکس شده است. مانند هیئت ثبت معماران (ARB) و موسسه سلطنتی معماران بریتانیا (RIBA). علاوه بر تعداد زیادی جوایز دریافت شده در بریتانیا و خارج از کشور.

     دانشگاه کمبریج انگلستان

به دلیل محبوبیت علمی زیاد دانشگاه کمبریج و تداوم درخشش این شهر از قرون وسطی. مطالعه معماری در اینجا شما را با یک تجربه منحصر به فرد به ارمغان خواهد آورد. بیش از 20000 دانشجو از سراسر جهان در این دانشگاه تحصیل می کنند و بیش از 11000 کارمند در آن مشغول به کار هستند. همچنین شامل 31 کالج و 150 بخش، مدرسه و سایر مؤسسات است. دانشجویان در دانشکده های دانشگاه مستقل زندگی می کنند، غذا می خورند و با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. در مقطع کارشناسی در کلاس های گروهی کوچک تدریس می شود که یکی از بهترین روش های تدریس در جهان محسوب می شود.

Politecnico di Milano  ایتالیا

این یک دانشگاه عمومی علم و فناوری است که مهندسان، معماران و طراحان صنعتی را با حدود 42000 دانشجو تربیت می کند. Politecnico di Milano بزرگترین دانشگاه فنی ایتالیا است. معماران مشهور زیادی نیز در این دانشگاه تحصیل کرده و تدریس کرده اند. این دانشگاه همواره بر کیفیت و نوآوری در تدریس و تحقیق و همچنین توسعه رابطه بین دنیای تجارت و دنیای تحقیقات تجربی متمرکز بوده است.

دانشگاه ملی سنگاپور ، سنگاپور یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل در رشته مهندسی است.

دپارتمان معماری در دانشگاه ملی سنگاپور در سال 1969 در دانشکده طراحی و محیط زیست تأسیس شد و بعدها به یکی از مهم ترین دانشگاه ها برای مطالعه معماری در جهان تبدیل شد. طیف گسترده ای از رشته های معماری از جمله طراحی شهری، برنامه ریزی شهری و طراحی پایدار یکپارچه را ارائه می دهد. همچنین فرصت هایی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا مسیرهای خلاقانه ای را انتخاب کنند که به بهترین وجه با استعدادهای طراحی و علایق تحقیقاتی آنها مطابقت دارد. دانشگاه در آرزوی ایجاد دنیایی بهتر برای همه با تأثیرگذاری بر آینده از طریق پرورش استعدادها، ایجاد راه حل ها و پیشرفت جامعه است.