عمومیکسب و کار جدید

راهنمایی برای افزایش بازدیدها در لایو اینستاگرام و ارتقاء ارتباط با دنبال‌کنندگان

تردیدی در این واقعیت نیست که برای یک ادمین حرفه‌ای و یا صاحب ایده و کسب و کار، افزایش بازدید استوری اینستاگرام بسیار اهمیت دارد و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاش دریغ نخواهد کرد.شما را در این مقاله با 10 تکنیک برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام  و نحوه خرید ریچ و ایمپرشن اینستاگرام آشنا خواهیم کرد اما قبل از آن به سراغ ماهیت بازدید استوری در اینستاگرام و ویژگی‌های خود استوری خواهیم رفت.

بدون تردید یکی از قابلیت‌های بسیار جذاب در اپلیکیشن اینستاگرام توانایی گذاشتن استوری در صفحه خود و نمایش آن برای دوستان‌تان است. استوری‌های اینستاگرام شامل تصاویر و ویدیوهایی هستند که به طور کلی ۲۴ ساعت عمر داشته و پس از آن ناپدید می‌شوند.در استوری معمولی شما می‌توانید از میان تصاویری که در گالری خود دارید، یا تصویری که با دوربین موبایل خود می‌گیرید و یا ویدیویی که از قبل در گالری خود دارید یا در لحظه فیلم برداری می‌کنید، مورد یا مواردی را با سایر فالوورها به اشتراک بگذارید.

یکی از ویژگی‌های جالب استوری اینستاگرام این است که به شما اجازه می‌دهد محتوای ایجاد شده در 24 ساعت گذشته از رول دوربین یا گالری گوشی‌ هوشمند خود را آپلود کنید. برای این کار کافی است بر روی دوربین استوری ضربه بزنید، سپس آخرین محتوای رول دوربین خود را در پایین صفحه مشاهده خواهید کرد. از این قسمت می‌توانید به راحتی محتوایی که می‌خواهید را به استوری خود اضافه کنید.

اگر شما حساب کاربری خود را خصوصی کنید، استوری‌های شما فقط برای دنبال‌کنندگان‌تان نمایش داده می‌شود. همچنین می‌توانید به راحتی تمام استوری‌های خود را از هر کسی که نمی‌خواهید آن را ببیند پنهان کنید، حتی اگر آن‌ها جزو دنبال‌کنندگان شما باشند.

اگر پروفایل شما در حالت عمومی تنظیم شده باشد و شما یک لوکیشن یا هشتگ را به آن اضافه کنید استوری‌های شما نیز ممکن است در قسمت Explore اینستاگرام نمایان شود.برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام کافی است به مخاطب ثابت کنید که متخصص حوزه خود هستید و او مطمئن باشد که از صرف وقت برای بازدید از استوری شما متضرر نخواهد شد و البته سود هم خواهد کرد.

خیلی مهم است که در راستای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، اصل مهم و تاثیرگذار استفاده از هشتگ در استوری را رعایت کنید و تکنیک‌های مهم در این حوزه را به خوبی بدانید.اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می‌دهد تا کسب و کار خود را راه‌اندازی و از این بستر برای گسترش کسب و کار خود و همچنین افزایش آگاهی مردم نسبت به برندشان استفاده کنند.

Tips to increase views on Instagram Live and improve engagement with followers

با 10 تکنیک برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا شوید

در ادامه شما را با تکنیک‌های مهم و تاثیرگذار برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

  1. استفاده از آمار و اطلاعات خود اینستاگرام
    بعد از هر پست، اینستاگرام اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار می‌دهد که با مقایسه آنها به مرور زمان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و برای کسب و کار خود، نقشه راه مناسب‌تری ترسیم خواهید کرد.
  2. پرهیز از خرید یا جذب فالور فیک یا تقلبی
    با خرید فالوور فیک، تعداد فالوورهای پیج شما افزایش پیدا می‌کند، اما چون میزان تعامل پیج شما به اندازه‌ی تعداد فالووری که دارید نیست، ممکن است پیج شما با مشکل مواجه شود.
  3. تداوم و استمرار درتولید محتوای مناسب برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام
    یکی از عوامل مهم موفقیت در اینستاگرام که باعث افزایش ویو پیج، افزایش ویو استوری و به صورت کلی افزایش بازدید از پیج شما خواهد شد، تداوم است. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید.
  4. استفاده از هشتگ‌های مناسب و موثر
    استفاده از هشتگ‌های مرتبط با محتوایی که تولید می‌کنید، می‌تواند باعث افزایش بازدید پست و در نهایت پیج شما شود. در استفاده از هشتگ نیز دقت کنید زیرا اگر هشتگ نامرتبط با موضوع پیج خود بگذارید و مخاطب وارد پیج شما شود و محتوای مورد نظر خودش را پیدا نکند، از پیج شما خارج خواهد شد و احتمال کمی دارد که شما را فالو کند و اینکه اگر در تمام پست‌ها از هشتگ‌های کاملا مشابه استفاده کنید نیز، باعث می‌شود تا هشتگ‌ها آن طور که باید تاثیرگذار نباشند.
  5. درخواست محترمانه برای لایک کردن، کامنت گذاشتن و اشتراک
    بعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد.
  6. نقش حیاتی زمان درست در ارسال استوری
    یکی دیگر از بخش‌هایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد تا از آن استفاده کنید، رفتار مخاطبان پیج شماست. در بخش insight در صفحه‌ی خود می‌توانید رفتار مخاطبان خود و ساعات و روزهایی که بیشتر در اینستاگرام هستند را پیدا کنید و در زمانی که بیشتر افراد پیج شما در اینستاگرام حضور دارند، پست خود را منتشر کنید.
  7. مردم متن طولانی را نمی‌خوانند (متاسفانه!)
    طبق گفته کارشناسان و متخصصین این حوزه، اگر کپشن طولانی باشد، اکثر مخاطبان آن را نمی‌خوانند و به همین دلیل اگر حرف مفیدی هم در آن بین گفته شود مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، به جای استفاده از کپشن طولانی، از عکس نوشته به صورت اسلایدی استفاده کنید.

بهتر است کپشن‌ها حاوی یک توضیح کوتاه و معرفی کلی درباره موضوع محتوا، یک کال تو اکشن برای گذاشتن کامنت و تعدادی از هشتگ‌های مرتبط باشند.

  1. معجزه ویدئو برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام
    تحقیقات نشان داده است که مخاطبان حال حاضر اینستاگرام، محتوای تصویری را بهتر از محتوای متنی می‌پسندند. پس اگر قصد دارید بازدید پیج و پست‌های خود را افزایش دهید، از محتوای ویدیویی غافل نشوید.
  2. 9. تعامل با صفحه‌های مرتب حتی رقیب!
    یکی دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در جذب مخاطبان و افزایش بازدید استوری اینستاگرام تاثیرگذار باشد، تعامل با پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خودتان است. پیج‌های مرتبط را فالو کنید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید و گاهی برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند.
  3. معجزه خلاقیت در استوری
    از معجزه خلاقیت غافل نشوید، تبلیغ‌های خلاقانه و استوری‌های جذاب کلید موفقیت شما خواهند بود. بعد از اینکه برای مدتی محتوا تولید و مخاطبان خود را پیدا کردید، وقت آن است که در پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خود تبلیغ کنید، تبلیغ کردن باعث می‌شود تا مخاطبان پیج مرتبط با شما به سراغ شما بیایند.

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام به صورت واقعی بهترین راه حرکت بر مدار قانون است و اینکه به طورکامل از قوانین اینستاگرام پیروی کنید و هوش مصنوعی در اینستاگرام مطمئن شود که در صفحه شما آنچه موج می‌زند، تولید، خلاقیت، رعایت حقوق دیگران و قانون مداری است.

تدوین جدول یا تقویم محتوایی

خیلی اهمیت دارد که نظم، ویژگی مهم کار شما باشد، ادمین‌های حرفه‌ای معمولا جدول یا تقویم زمان بندی شده برای محتوای خود دارند، این کار به مخاطب شما پیغام مهمی می‌دهد و آن این که در این صفحه خاص، طبق اصول و قوانین مهمی، پست ارسال می‌شود و این استوری‌ها یا پست‌ها تصادفی ارسال نمی‌شوند.

برگزاری لایو برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

در مورد موضوعی که در پیج خود دارید، سعی کنید با متخصصان آن موضوع لایو برگزار کنید. لایو باعث می‌شود تا تعامل شما با مخاطبان بیشتر شود و حس اعتماد پذیری آنها را افزایش می‌دهد.

اهمیت لوکیشن برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام

بسیار مهم است که مخاطبان شما از موقعیت جغرافیایی یا لوکیشن در استوری اینستاگرام آگاه شوند. این فقط به خاطر اعتمادسازی نیست بلکه در الگوریتم تازه گوگل و اینستاگرام این کار نشانه حرفه‌ای بودن شما، رسمی بودن برند شما و امتیاز مثبت شما است.لوکیشن در استوری اینستاگرام یکی از علت‌های مهم برای دیده شدن و حضور در جستجوهاست.

برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام طبیعی است که ادمین یک صفحه از هر راهی مثل استفاده از هشتگ در استوری، تعیین لوکیشن در استوری اینستاگرام، خلاقیت در استوری، حتی گاهی خرید ویو استوری و تلاش برای رسیدن به بازدید استوری واقعی استفاده و بهره خواهد برد اما همه این موارد باید اصولی وحساب شده انجام شود تا تاثیر معکوس نداشته باشد.

مشاهده استوری ساده و بدون دردسر است. بررسی ها نشان داده که بازدید استوری ها نسبت به پست های اینستاگرامی خیلی بیشتر است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد روی استوری هایی که در اینستاگرام منتشر می کنند سرمایه گذاری کنند. به همین جهت افزایش بازدید استوری ها در اینستاگرام بسیار حائز اهمیت است.