آشنایی با خواص کافه لاته گانودرما

طعم عالی کافه لاته در کنار خواص قارچ گانودرما می تواند یک نوشیدنی سالم روزانه را به شما هدیه دهد. این نوشیدنی به تقویت سیستم ایمنی بدن، سم زدایی از کبد و کلیه ها و … کمک می کند. ضمناً آماده کردن آن زمان زیادی لازم ندارد.این نوشیدنی برای افرادی که تمایل دارند مصرف قهوه را کاهش دهند بسیار مناسب و کمک کننده است.طرفداران گانودرما باور دارند که این قارچ می تواند باعث کاهش وزن، کاهش خستگی، بهبود حافظه، افزایش انرژی، کاهش کلسترول، کاهش التهاب، کاهش استرس، کند شدن روند پیری و بهبود گردش خون شود.

قهوه گانودرما چیست؟ خواص و مضرات+طرز تهیه

آن ها گانودرما را به عنوان منبعی غنی از آنتی اکسیدان مصرف می کنند. پژوهش های بالینی برای اثبات خواص و فواید این قارچ هر ساله در دنیا در حال انجام است. این موارد در فهرست فواید گانودرما کافه لاته جای دارند.

آیا گانودرما واقعا اثر دارد ؟

پژوهش هایی که در دنیا در مورد قارچ گانودرما و اثرات دارویی آن انجام شده است، مشخص کرده اند که گانودرما می تواند در صورت مصرف منظم و با مقدار مشخصی بر درمان بسیاری از بیماری ها موثر واقع شود. برای مثال در پژوهشی بالینی مشخص شد که مصرف گانودرما به کاهش علائم و عوارض ناشی از پرتو درمانی برای سرطان کمک می کند.

پژوهش های دیگر

همچنین در مطالعات دیگری مشخص شد که گانودرما بر درمان بزرگی خوش خیم پروستات، فشار خون بالا، بیماری های قلبی و عروقی و … نیز موثر است. البته به پژوهش های بیشتری در این زمینه نیاز است تا تایید قطعی از سوی سازمان های دارویی اعلام شود.

اثرات جانبی احتمالی

مانند هر گیاه دارویی دیگری، ممکن است افرادی وجود داشته باشند که بهه قارچ گانودرما حساسیت دارند. هر چند تعداد این افراد بسیار کم است، ولی در اثر مصرف گانودرما به خارش و خشکی گلو و بینی و … مبتلا می شوند. با بروز چنین علائمی باید مصرف گانودرما را قطع کنند.

افرادی که به دلیل داشتن بیماری های خاص از دارو های کاهنده فشار خون و دارو های ضد انعقاد استفاده می کنند لازم است قارچ گانودرما را حتماض با مشورت پزشک استفاده نمایند.

با توجه به اینکه نیمی از محصول قهوه لاته گانودرما دکتر بیز  را قهوه تشکیل می دهد باید از مصرف بیش از اندازه ی این نوشیدنی در طول روز خودداری نمود. به جز موارد ذکر شده مصرف این فرآورده برای بهره بردن از فواید گانودرما کافه لاته توصیه می شود.

فواید قهوه لاته گانودرما

بدون شک شما با نوشیدن قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما می توانید انرژی لازم برای فعالیت های روزمره را به دست آورید بدون آنکه اضافه وزنی را به همراه داشته باشید. اگر چه قهوه موکا گانودرما دارای خامه و شکر می باشد اما کافئین وجود داشته در کاکائویی که در قهوه لاته با قارچ گانودرما جای گرفته است این توانایی را دارد تا چربی و گلوکز اضافه در بدن را سوخته و سطح هورمون آدرنالین در خون را افزایش دهد

از طرفی گانودرمای قرار گرفته در قهوه گانودرما کافه لاته حاوی ویتامین های ب ۳، ب ۵، ب ۱۲و همچنین میزان زیادی آنتی اکسیدان است که می تواند شما را در برابر بسیاری از بیماری های روحی و جسمی محافظت کند، این میزان آنتی اکسیدان در قهوه ی گانودرما لاته حتی از تمام سبزیجات و میوه های متنوع در سطح بالاتری قرار دارد. بنابراین با استفاده از کافه لاته گانودرما بیز شما می توانید یک رژیم غذایی فوق العاده ای را داشته باشید.

خرید قهوه لاته گانودرما

امروزه بیشتر افراد با خرید قهوه لاته گانودرما یا همان قهوه موکا گانودرما به دنبال یک نوشیدنی گیاهی هستند تا مکملی باشد برای بهبود سلامت جسمی و روحی آنها به همین دلیل بهتر است بدانید با خرید قهوه لاته قارچ گانودرما و استفاده روزانه دو فنجان از این معجون شگفت انگیز شما این امکان را به دست می آورید تا سلامت مهمترین عضو از بدن یعنی کبد را به همراه داشته باشید.

گانودرما کافه لاته این ویژگی را دارد تا شما را از ابتلا به التهابات شدید و همچنین هپاتیت ایمن نگه دارد از طرفی با خرید قهوه گانودرما لاته و استفاده از کافئین موجود در کافه لاته با قارچ گانودرما این امکان وجود دارد تا بسیاری از افسردگی ها و اضطراب های شما برطرف شود. سير سياه دكتر بيز در واقع همان سیر سفید است که طی فرایندهایی به سیر سیاه تبدیل شده و خواص بیشماری دارد.

قیمت قهوه لاته گانودرما

این فروشگاه یکی از مشهورترین عرضه کنندگان قهوه موکا گانودرما در سراسر کشور است که با ارائه دادن ارزان ترین محصولات گانودرما، در این میان قهوه فوری لاته دکتر بیز قیمت مناسبی را در برگرفته است. این مرکز فروش انواع نوشیدنی های گیاهی، نمونه های مختلفی از قهوه های گانودرما خصوصا گانودرما قهوه لاته را در طعم های مختلفی ارائه می دهد.

بنابراین اگر شما به دنبال ارزان ترین قیمت موکا دکتر بیز با طعم های متفاوت هستید به شما پیشنهاد می دهیم خرید از این فروشگاه بزرگ را فراموش نکنید از طرفی این فروشگاه با داشتن سامانه های  فروش و در اختیار قرار دادن این سامانه ها به متقاضیان گرامی این امکان را می دهد تا تمامی محصولات گانودرما دکتر بیز و نمونه های دیگر فرآورده های گانودرما را به صورت جزیی و کلی در اسرع وقت به دست آورند. با خرید قهوه موکا گانودرما از این فروشگاه آن را در ۲ الی ۳ روز کاری درب منزل تحویل بگیرید.

استرول ها زیرگروهی از مولکول‌های ارگانیک می باشند،که به‌طور طبیعی در گیاهان،حیوانات و قارچ‌ها وجود دارند. استرول ها ،عنصری حیاتی وکاربردی هستند ، و به عنوان یک پیش ماده ضروری برای ویتامین‌های محلول‌ در چربی و هورمون‌های استروئیدی به کار برده می‌شوند.استرول گیاهی فیتواسترول نامیده می شود و خاصیت اصلی آن کاهش کلسترول می باشد.

همچنین وجود پتاسیم ، منیزیم، کلسیم ،سدیم ،منگنز ،آهن و روی ، باعث شده است این گیاه خوراکی دارای خواص کنترل فشار خون، کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی، افزایش شادابی و تحرک در فرد، ضد افسردگی، انرژی‌زا و کاهش تاثیر بی‌خوابی روی بدن، افزایش انعقاد خون، مفید برای دندان ها و استخوان‌ها ، تنظیم آب بدن، کمک به هدایت امواج عصبی، مؤثر در منقبض نمودن عضلات و تنظیم PH، رشد مو، کاهش وزن، جلوگیری از التهاب پوستی، تغییر رنگ پوست و تهوع و استفراغ، اکسیژن‌رسانی به بدن،تولید هورمون‌های رشدنیز باشد.

خواص و اثرات درمانی قارچ گانودرما

ازجمله خواص قارچ گانودرما می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن

درمان عفونت‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا ،مشکلات ریوی مانند آسم و برونشیت

کاهش التهاب

افزایش انرژِی

حذف رادیکال های آزاد

خاصیت ضد سرطانی

تقویت حافظه

افزایش تمرکز

بهبود عملکرد سیستم گردش خون و تنفس

خاصیت آنتی اکسیدانی

کاهش فشار خون بالا

متعادل سازی سطح کلسترول

کم کردن اشتها

رفع مشکلات پوست و مو

رفع یبوست

رفع علائم یائسگی ( مانند اضطراب ،عصبانیت وگرگرفتگی )

مفید برای بیماران ام اس و تشنج (به دلیل داشتن جینسینگ بیشتر)

عضله ساز وچربی سوز

موثر در رفع ناباروری(زنان و مردان)

اسپرم سازی و تحرک اسپرم برای ناباروری مردان

رفع جوش و آکنه و لکه های پوستی

افزایش انرژی و قدرت جسمی و جنسی

تنظیم هورمون ها در بدن از جمله تیروئید

پاکسازی و محافظت از کبد

کاهش تعریق و استرس